۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85433493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۶ مرکز متخلف بهداشتی شیروان به مراجع قضایی معرفی شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبر: 85433493
۱۶۶ مرکز متخلف بهداشتی شیروان به مراجع قضایی معرفی شد

بجنورد- ایرنا- سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شیروان گفت: ۱۶۶ مرکز متخلف بهداشتی این شهرستان خراسان شمالی سال گذشته به مراجع قضایی معرفی شدند.

رضا نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در این مدت؛ ۱۳ هزار و ۶۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان های عمومی و مراکز بین راهی انجام شد و ۱۰ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی غیربهداشتی کشف و معدوم شد.

وی افزود: همچنین ۲۱۰ اخطاریه بهداشتی برای متخلفین بهداشتی صادر شد و ۱۱ محل به دلیل تخلف بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شیروان رسیدگی به ۱۸۵ شکایات مردمی سامانه ۱۹۰، صدور چهار هزار و ۴۵۹ کارت تندرستی برای متصدیان و کارگران مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت شهرستان برشمرد.

صدور ۵۷۹ گواهینامه بهداشتی در شیروان

نوری بیان کرد: ۵۷۹ صدور گواهینامه بهداشت عمومی برای متصدیان و کارگران مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، ۲۲۴ نمونه برداری موادغذایی، ۴۵ هزار و ۴۲۸ کلرسنجی آب شرب روستایی، شهری و استخر شنا طی این مدت انجام شد.

وی افزود: هزار و ۱۴۹ نمونه برداری میکروبی آب شرب روستایی و شهری، استخر شنا و ۱۲۶ نمونه برداری شیمیایی آب شرب روستایی و شهری را از دیگر اقدامات انجام شده این حوزه در این مدت بوده است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha