پارسال ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تن محموله در راه‌آهن یزد بارگیری و تخلیه شد

ی️زد - ایرنا - مدیرکل راه آهن یزد به عملکرد سال گذشته این اداره کل اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تن مواد معدنی و صنعتی از مبادی مهم از جمله چادرملو، چغارت و گندله سازی اردکان بوسیله ۱۵۰ هزار دستگاه واگن در راه آهن یزد بارگیری و تخلیه شده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی راه آهن یزد، "حسین معصومی " با اشاره به سهم ۲۶ درصدی اداره کل در بارگیری کل کشور افزود: در این مدت ۱۱ میلیون و ۱۰۰هزار تن مواد معدنی ،کنستانتره وگندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران(چغارت)، گندله سازی اردکان و معدن چادرملو به مقاصد فولاد اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد.

وی خاطر نشان کرد: در عملکرد تناژ تخلیه نیز مقدار ۵ میلیون تن محموله از قبیل آهن اسفنجی، سنگ آهن، بالاست، گندم، گوگرد خام، آهن آلات و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده است.

معصومی با اشاره به جایگاه ویژه ناحیه یزد در ثبت تن کیلومتر بارخالص حمل شده در میان مناطق راه آهن کشور افزود: در تن کیلومتر بار خالص حمل شده نیز مقدار ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون و در تن کیلومتر مبدا- مقصد نیز مقدار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تن به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha