حمله به کنسول‌گری ایران بیانگر استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی است

بوشهر- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بی تردید نشان از استیصال و سردرگمی‌های پی‌درپی آن جرثومه فساد و غده سرطانی، از حماسه طوفان الاقصی و جبهه مقاومت اسلامی منطقه دارد.

به گزارش ایرنا " حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی " روز سه شنبه در نشست با کارکنان این دفتر نمایندگی اظهار کرد: به خون غلطیدن یاران صدیق مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) در سالروز شهادت مظلومانه اش، عطر عاشقی و دلدادگی را به مشام مشتاقان به وصال دوست رساند، تا درهنگامه‌ انتقام، ازاین سفاکان بی رحم، سر از پا نشناسند.

وی افزود: آنگاه که طبل و شیپور نبرد با رژیم صهیونسیتی و ایادی استکبار به صدا درآمد، در لحظه و آنی چنان از صفحه روزگار محوشان کنند که گویا هیچ زمانی وجود نداشته اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تسلیت شهادت مظلومانه سرداران دلاور و همرزمانشان به ملت آزاده جهان اسلام، جبهه مقاومت، به خصوص ایران اسلامی و خانواده داغدارشان، از عموم مردم ولایی و همیشه در صحنه استان بوشهر خواست ضمن لبیک گویی به مقتدایمان نائب المعصوم حضرت امام خامنه‌ای، با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونسیتی کودک کش اعلام کنند.

هاشمی ادامه داد: مردم استان بوشهر با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم جعلی با مردم مظلوم غزه و فلسطین پیمان جهاد، مقاومت و ایستادگی، تا پیروزی نهایی ببندیم و زمینه ساز ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) را فراهم آوریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha