۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۵
کد خبر: 85431140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان نزاع در پمپ بنزین فاریاب دستگیر شدند

۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۵
کد خبر: 85431140
عاملان نزاع در پمپ بنزین فاریاب دستگیر شدند

جیرفت - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان فاریاب از دستگیری عاملان نزاع در جایگاه پمپ بنزین روستای هزاربوته این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان ایمان محمدی شنبه اظهار کرد: شب گذشته تعدادی از رانندگان کامیون در صف جایگاه پمپ بنزین حضرت ابوالفضل (ع) باهم بحث و نزاع کردند و با توجه به اینکه رانندگان بومی شهرستان بودند خانواده های طرفین نیز به پمپ بنزین مراجعه و اقدام به تخریب اموال و خودروهای مردم نمودند.

این مقام قضایی ادامه داد: بلافاصله دستورات لازم به ضابطین قضایی داده شد و پنج نفر دستگیر و طی قرار صادره روانه زندان شدند.

محمدی افزود: به پرونده اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی به صورت ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آن‌ها داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت اماکن عمومی و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: هیچ گذشت و اغماضی در خصوص برهم زنندگان امنیت اجتماعی نداریم و متخلفان به اشد مجازات می رسند.

رییس دادگستری شهرستان فاریاب ازمسئولان جایگاه های سوخت خواست نسبت به رعایت نوبت اقدامات لازم را انجام داده و به افردی که خارج از نوبت قصد سوختگیری دارند خدمات ندهند و در صورت مشاهده تخلف یا رعایت نشدن مقررات با پلیس۱۱۰ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha