۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85421576
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ زندانی جرایم مالی از زندان خلخال آزاد شدند

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85421576
۱۰ زندانی جرایم مالی از زندان خلخال آزاد شدند

اردبیل - ایرنا - رئیس دادگستری خلخال از آزادی ۱۰ زندانی جرایم مالی غیر عمد در این شهرستان با کمک ستاد دیه و خیران شهرستان در قالب جشن گلریزان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آرش جعفری در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گریزان امسال در ماه مبارک رمضان گفت: برای آزادی زندانیان مالی جرایم غیرعمد و محکومین مالی زندان این شهرستان ۱۰ میلیارد ریال نیاز است.

رئیس دادگستری خلخال با اشاره به برگزاری مراسم جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: استقبال مردم از جشن گلریزان سبب شده تا خلخال همیشه رتبه‌های برتر استان را در زمینه کمک‌های جمع آوری شده به خود اختصاص دهد.

جعفری خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعهد کمک‌های مالی جمع آوری شده برای کمک به آزادی زندانیان برای حوزه قضایی خلخال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بود که مردم خلخال بالغ بر ۳ میلیارد ریال به این امر خیر کمک کردند.

وی اضافه کرد: برای جشن گلریزان امسال نیز تعهد حوزه قضایی خلخال برای آزادی زندانیان مالی به این امر خیر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تعیین شده که پیش بینی می‌شود میزان کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان مالی زندان خلخال بیش از تعهد تعیین شده باشد.

رئیس دادگستری خلخال یادآورشد: سال گذشته با کمک سه میلیارد ریالی مردم خلخال، کمک‌ بلاعوض پنج میلیارد ریالی ستاد دیه ، گذشت شاکیان و آورده زندانیان به همراه تسهیلات ارائه شده به آنان، زمینه آزادی ۱۰ زندانی مالی خلخال فراهم شد.

جعفری گفت: در گذشته بسیاری از مسائل و مشکلات مالی به‌جای طرح دعوا در دادگستری، از طریق صلح و سازش و میانجی‌گری ریش سفیدان حل و فصل می‌شد اما امروز با بروز کوچک‌ترین مشکلات مالی، کار به تشکیل پرونده و زندانی شدن افراد منجر می‌شود.

به گفته رئیس دادگستری خلخال، جشن گریزان امسال ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفتم فروردین ماه سال آتی و مصادف با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در محل سالن اجتماعات فرمانداری خلخال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha