۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85419107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن بزرگ بهار قرآن و طبیعت در دلبران برگزار شد

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85419107
جشن بزرگ بهار قرآن و طبیعت در دلبران برگزار شد

سنندج- ایرنا- جشن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دلبرانی ها به مناسبت همراهی ماه مبارک رمضان و عید نوروز با حضور استاندار کردستان در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمع کثیری از مردم شهر دلبران از توابع شهرستان قروه در آستانه عید نوروز و ایام نورانی ماه مبارک رمضان دور هم جمع شدند و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به استقبال سال جدید رفتند و فرارسیدن عید نوروز را پیشاپیش جشن گرفتند.

استاندار کردستان در این جشن با شکوه ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه شهر دلبران اظهار کرد : برگزاری چنین جشن هایی تاثیر فراوانی بر شور و نشاط اجتماعی داشته و مطمئنا تاثیرات مثبت خود را در خانواده ها و سطح جامعه نمایان خواهد کرد.

“اسماعیل زارعی کوشا “ با اشاره به مشارکت مردم شهر دلبران در انتخابات ۱۱ اسفند خاطر نشان کرد : حضور حداکثری مردم شریف این شهر در انتخابات نشان از ارادت مردم این منطقه به نظام و انقلاب دارد و امیدواریم با ارائه خدمات شایسته و حل مشکلات زیرساختی این منطقه‌ عملکرد مناسبی در مقابل این همه وفاداری نسبت به نظام و انقلاب داشته باشیم .

جشن بزرگ بهار قرآن و طبیعت در دلبران برگزارشد

در ادامه این جشن ضمن تقدیر از استعداد برتر ورزشی استان کردستان “محمد طاها مددی” از ورزشکاران با استعداد دلبرانی به علت انتخاب توسط تیم ریو برزیل تجلیل شد و به قید قرعه جوایز ارزنده ای شامل کمک هزینه عتبات عالیات به حضار تقدیم شد.

این جشن با اجرای برنامه‌های شاد و مفرحی همچون سرود دسته جمعی دختران مهدوی، موسیقی، تردستی ، استندآپ کمدی و اجرای نمایش طنز برگزار و با استقبال بی نظیر مردم همراه بود.

جشن بزرگ بهار قرآن و طبیعت در دلبران برگزارشد

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha