۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85416096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه‌ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: سه‌ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با اولویت برای تکمیل شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول منعم روز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در سالن همایش بانک صادرات خرم‌آباد اظهار کرد: از این تعداد یکهزار و ۹۰۰ طرح مربوط به فضاهای ورزشی است که می توان با اعتبار کم تا سال آینده به بهره‌برداری رساند.

وی افزود: همچنین واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، اهمیت دادن به برگزاری کمی و کیفی مسابقات، استفاده از ظرفیت نخبگان و پیشکسوتان برای تعالی ورزش در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان توجه به تمامی حوزه ها در دستور کار قرار دارد و تلاش و تاکید بر تمرکز زدایی از تهران و برگزاری رویدادهای مهم در استان‌های مختلف از مهمترین برنامه‌ها می‌باشد.

منعم ادامه داد: ارزش و اعتبار ورزش را باید از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار های متعدد با ورزشکاران دانست و ایشان همواره به این حوزه توجه داشته اند.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: مهمترین مشکل جامعه امروز موضوع جوانان است که رسیدگی به این مسوولیت بسیار خطیر می‌باشد چراکه ورزش با پیوست جوانان است و امید می رود در این حوزه علاوه بر توجه به رشد و توسعه ورزش برای رفع مشکلات این قشر اقدام شود.

وحید والی‌زاده مرادی گفت: باید نهایت تعامل بین مدیران و اصحاب رسانه وجود داشته باشد چراکه هرگاه به انتقاد خبرنگاران توجه شده، پیشرفت حاصل شده است.

به گزارش ایرنا طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، وحید والی‌زاده مرادی به عنوان سرپرست ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.

والی‌زاده در حال حاضر مدیر کل استاندارد لرستان است و در سابقه مدیریتی خود ریاست هیات کشتی، ریاست هیات تیراندازی، ریاست اسبق دانشکده علمی و کاربردی و معاونت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان را دارد.

پیش از این آرش قیاسیان از ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ تاکنون مدیریت ورزش و جوانان استان را بر عهده داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha