معاون  استاندار: ثبت نام آزمون استخدامی ویژه آذربایجان‌غربی آغاز شد

ارومیه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ویژه این استان از امروز آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ماه جاری ادامه دارد.

علی رزازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای متخصص با رویکرد تحول خواهی و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره‌وری در سرمایه‌های انسانی، سهمیه جذب با پیگیری استاندار آذربایجان غربی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به این استان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در مرحله اول، برنامه جامع توسعه و پیشرفت استان به تایید دفتر رییس جمهور رسید و سپس ۱۰۴ سهمیه پس از برگزاری جلسات تخصصی بین هشت دستگاه استانی اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: آزمون استخدامی ویژه آذربایجان غربی مربوط به پست های سازمانی در ادارات استاندارد، دامپزشکی، امور اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و راه وشهرسازی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: این آزمون همزمان با ۲۳ استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در روز یازدهم خرداد سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

رزازی گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و تا تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ و با رعایت شرایط احراز، ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت انتخاب و پس از انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی به استخدام دستگاه‌های دولتی درخواهند آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha