مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه منصوب شد

کرمانشاه - ایرنا- با صدور حکمی از سوی دایوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سید شهرام کهریزی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش ایرنا؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به سید شهرام کهریزی آمده است: نظر به حسن سوابق و تجارب ارزنده تخصصی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه منصوب می شوید.
با استعانت از خداوند متعال و اهتمام بر انجام فرائض دینی اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی و نظارت بر اجرای عملیات راهداری ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی در جهت افزایش سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات، ارتقاء وضعیت حمل و نقل برون شهری ،استان ایجاد تعامل مناسب با اصناف و انجمنهای مرتبط با حمل و نقل، مشاورین و پیمانکاران و تکریم ارباب رجوع از مهمترین مواردی است که انتظار دارد به آنها اهتمام ورزید.
امید است با هماهنگی لازم با مسوولان استانی به ویژه استاندار و معاونین و مدیران ستادی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان و خدمت به مردم موفق و موید باشید.

سید شهرام کهریزی آذرماه امسال به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه منصوب شد. پیش از او فریبرز کرمی در این جایگاه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha