۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85411800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش همدلی هلال احمر قزوین برای کمک به سیل زدگان سیستان

قزوین - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین از برگزاری پویش همدلی و مهربانی برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان در این استان خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در این موقع از فصل سال در استان سیستان و بلوچستان و برای کمک به هموطنانمان در این منطقه، این جمعیت اقدام به ارایه چهار شماره حساب جهت کمک از سوی شهروندان قزوین کرد.

وی ادامه داد: شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵، شماره شبا ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ IR بانک مل و کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع برای جمع آوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به استان های پشتیبان در مواقع اضطرار و ضروری، نیروهای این جمعیت به استان سیستان اعزام نشدند اما کار جذب کمک های مردمی همچنان توسط هلال احمر قزوین در حال انجام است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته و اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، بسته های غذایی از ضرورت های مهم هموطنانمان در حادثه سیل سیستان و بلوچستان است و از شهروندان قزوینی درخواست می شود تا کمک های خود را در این زمینه به پایگاه های موجود در سطح استان تحویل دهند.

کمک یک میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریالی مردم قزوین به غزه

صبوری غیاثوند در ادامه از جمع آوری کمک های مالی شهروندان قزوین به مردم مظلوم و ستمدیده غزه به مبلغ یک میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریالی خبر داد و گفت: این کمک ها در قالب پویش بشر دوستی صورت گرفت.

وی ادامه داد: پویش بشر دوستی با هدف جمع آوری کمک های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از ۱۷ مهرماه به صورت سراسری در پایگاه های جمعیت هلال احمر استان های کشور آغاز شد که مردم استان قزوین نیز مشارکت قابل توجهی در این زمینه به عمل آوردند.

وی افزود: کمک های مالی جمع آوری شده از طریق اعلام شماره حساب های هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی جمع آوری شده و همچمان نیز ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان قزوینی می توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره ۵ مربع واریز کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha