۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85411026
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تجدید میثاق مدیران گنبدکاووس با شهیدان+ فیلم

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85411026
تجدید میثاق مدیران گنبدکاووس با شهیدان+ فیلم
عطرافشانی گلزار شهدای گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه و جمعی از روسای ادارات و نهادها، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز خانواد معظم شاهد و ایثارگر گنبدکاووس به‌مناسبت بزرگداشت هفته شهید (۱۶ تا ۲۲ اسفند) باحضور بر مزار شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان مرزی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس برگزار شد، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، برلزوم استمرار راه این عزیزان والامقام از سوی آحاد مختلف جامعه بالاخص مدیران تاکید کرد.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس از همه اقشار جامعه شهید، ایثارگر و رزمنده داشتیم و امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی ما به برکت خون پاک شهیدان است.

وی بابیان اینکه مجاهدان راه‌خدا و شهیدان بالاترین مقام و منزلت را نزد خداوند دارند، اضافه کرد: شهادت، جاده میان‌بر برای رسیدن به این درجه و منزلت است.

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: مدیران باید با تاسی از راه و منش شهیدان در خدمت به مردم که آنهم اجر و ثواب بالایی دارد، بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، ۲۲ اسفند که سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران است، در تقدیم جمهوری اسلامی بنام روز شهید نامگذاری شده است.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود ۵۲۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha