۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۵۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85410722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: همه برای کمک به نماینده منتخب تکلیف دارند

دزفول - ایرنا -  امام جمعه دزفول گفت: منتخب مردم دزفول، نماینده تمام مردم شهرستان و اقوام مختلف آن است و باید همه مردم و مسوولان کمک کنند تا نماینده منتخب در انجام مسوولیت‌های خود موفق باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور چهارشنبه شب در آیین شکرانه حضور حماسی مردم دزفول در انتخابات یازدهم اسفندماه در مسجد جامع این شهر با تجلیل از حضور حماسه آفرین مردم دزفول در انتخابات گفت: مردم بابصیرت دزفول در تمام صحنه‌ها و آزمون‌ها راست قامت ایستاده و با موفقیت و سربلند بیرون آمده است.

امام جمعه دزفول با تبریک اعتماد مردم به نماینده منتخب ادامه داد: انتخاب نماینده خوب در دزفول شیرینی حماسه آفرینی حضور مردم در این انتخابات را افزوده است.

حجت الاسلام بهرامپور با بیان اینکه تنوع قومیتی در دزفول فرصت است و نباید اجازه داد این فرصت به تهدید تبدیل شود اظهار کرد: اقوام برای یک کشور نه تهدید بلکه فرصت هستند و خواست دشمن تبدیل این تنوع قومی به تهدید است.

امام جمعه دزفول: همه برای کمک به نماینده منتخب تکلیف دارند

وحدت ماموریت مشترک همه مسوولان برای تحقق پیشرفت دزفول است

نماینده منتخب مردم دزفول در مجلس دوازدهم شورای اسلامی نیز در این همایش با تجلیل از حضور مردم دزفول و اعتماد مجدد برای انتخاب وی به عنوان نماینده مردم دزفول گفت: وحدت و همدلی ماموریت مشترک همه مسوولان شهرستان برای تحقق توسعه و پیشرفت دزفول است.

عباس پاپی زاده پالنگان با تجلیل از همه نامزدهای انتخاباتی، هواداران کاندیداها و متولیان برگزاری انتخابات در دزفول گفت: از همه نامزدها و حامیان آنها که در برگزاری انتخاباتی پرشور نقش آفرین بودند و با این کار وظیفه ملی خود را ادا کردند سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه صحنه رقابت تمام و فصل رفاقت آغاز شده است گفت: مردم دزفول خود محور وحدت هستند که در یازدهم اسفند یکی از آرام ترین و پرشورترین انتخابات را در کشور برگزار کردند.

نماینده منتخب مردم دزفول در مجلس ادامه داد: اتاق فکرهایی برای تجمیع نظرات نخبگان و صاحب نظران دزفول ذیل دفتر نماینده دزفول ایجاد می‌شود ولی این به معنای دخالت در مسوولیت‌های اجرایی نیست.

امام جمعه دزفول: همه برای کمک به نماینده منتخب تکلیف دارند

به گزارش ایرنا، در این همای همچنین گروه سرود نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دزفول سرودی با نام «رنگین کمان اقوام» با گویش‌های فارسی، لری، ‌ دزفولی، بختیاری و عربی در وصف اتحاد اقوام مختلف دزفول اجرا کردند که با استقبال شرکت کنندگان در این همایش مواجه شد.

‌دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه جاری برگزار شد.

بر اساس اعلام فرمانداری ویژه دزفول عباس پاپی زاده با کسب ۶۶ هزار و ۵۲۵ رأی به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان دزفول انتخاب و با آغاز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی مجلس خواهد شد.

شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha