استاندار همدان: مهلت دستگاه‌ها برای پاسخ استعلام‌ها یک هفته است

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید طی یک هفته پاسخ استعلام‌ها را بدهند و در غیر این صورت تذکر دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد چهارشنبه در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان برگزار شد، افزود: هر مساله‌ای نباید در دستگاه‌های نظارتی مطرح شود؛ بسیاری از مجوزهای رفع موانع تولید را می توان از ستاد تسهیل یا شورای گفت و گو دریافت کرد.

وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی‌ها از بخش خصوصی ادامه داد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب باید هرگونه موانع توسعه بخش خصوصی برداشته شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه احدی به خاطر راه انداختن کار مردم مواخذه نمی شود بلکه ترک فعل مستوجب برخورد قانونی است، تاکید کرد: لازم نیست استعلام‌ها و پاسخ به آنها از طریق سامانه باشد و به طور دستی نیز انجام شود.

قاسمی‌فرزاد درباره ملاک تشخیص مشاغل سخت و زیان آور گفت: نمایندگان کارگران و کارفرمایان باید نظرهای خود را به طور موردی اعلام کنند تا حقی از طرفین ضایع نشود.

استاندار همدان همچنین تصریح کرد: قانون اصل است و آئین نامه ها نباید تضادی با قوانین داشته باشند.

وی در ادامه از بررسی حجم زیادی از پرونده های تشخیص مشاغل سخت و زیان آور در مدت محدود نشست‌های اداره تعاون انتقاد کرد و دقت نظر بیشتر در این رابطه را خواستار شد.

قاسمی‌فرزاد همچنین حل مشکل مربوط به فروش پشم گوسفندان استان همدان در کشتارگاه‌ها و تأمین مواد اولیه قالیبافی را درخواست کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha