۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸
کد خبر: 85409272
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آمادگی دستگاه‌های اجرایی قم برای میزبانی از زائران در ماه رمضان و عید نوروز 

قم - ایرنا - معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: تمامی دستگاه‌های استان آمادگی لازم را برای استقبال و خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف به زائران عید نوروز و ماه مبارک رمضان دارند.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم مقیمی عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم افزود: ابتدا از همه مردم، مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص برگزاری باشکوه مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان مراتب قدردانی را داریم.

معاون استاندار قم تصریح کرد: آمادگی لازم برای اسکان تمامی زائران در ماه مبارک رمضان و عید نوروز وجود دارد و تمامی دستگاه‌های نظارت کننده، در حال بازرسی از اقامتگاه‌ها و قیمت آن هستند.

وی ادامه داد: به جهت همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، تیم‌های بازرسی مراقبت‌های لازم بر قیمت کالاها و اقلام و حفظ حرمت روزه‌داری در واحدهای صنفی را دارند.

مقیمی افزود: هماهنگی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت پارک‌سوارها در کنترل ترافیک و برقراری امنیت برای پارکینگ خودروها انجام شده است و در این زمینه نیز مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: به جهت تسهیل خدمت‌رسانی به زائران، ایستگاه‌های خدمات‌رسانی اعم از هلال احمر، پلیس، شهرداری و راهنمای زائران بعد از عوارضی آزادراه قم - تهران و در سطح شهر برپا شده است.

مقیمی عنوان کرد: برای سهولت و خدمت به زائرین خارجی که هرساله با استقبال بسیاری وارد شهر مقدس قم می‌شوند، مترجم‌های زبان خارجه را دعوت و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا اقدام های لازم برای راهنمایی دقیق آنها انجام شود.

وی گفت: جلسه‌ای با مخابرات استان و اداره‌کل فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام شده تا زائران هیچ محدودیت آنتن و اینترنت را به‌خاطر ازدحام زیاد جمعیت در شهر نداشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: زائران برای دسترسی آسان به تمامی خدمات در استان قم می‌توانند از اپلیکیشن «قم زائر» استفاده کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha