امام جمعه شیراز از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

شیراز- ایرنا- آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه قدردانی کرد.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیام آیت الله دژکام آمده است: شما مردم سرافراز و همیشه در صحنه استان پهناور فارس رای دهندگان و نامزدهای شورانگیز و انقلابی با حضور گسترده پر تحرک و پرنشاط خود در یازدهم اسفند ماه و پای صندوق های اخذ رای باز هم چونان تاریخ کهن فارس درخشیدید.

این پیام می افزاید: حماسه‌های جاودان شما در طول سالیان مبارزات انقلاب اسلامی در سایه سار علمای ربانی و جانفشانی در عرصه دفاع مقدس و تقدیم شهداء مقاومت در دفاع از حریم حرم‌های مقدس ائمه معصومین (علیهم السلام) و اهل بیت پیامبر (صلوات الله علیهم) از صفحه تاریخ و یادها نخواهد رفت.

در ادامه این پیام آمده است: اینک پس از خلق حماسه انتخاباتی که دشمنان کینه توز و مستکبرین عالم دائما بر (عدم شرکت) در آن جنجال می‌کردند ولی شما مردم مومن و متدین با هدایت کشتیبان این نهضت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) بر ثبات در این نهضت ظلم ستیز و عدالت طلب برای پیاده سازی گام دوم انقلاب اسلامی پای فشردید.

امام جمعه شیراز از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

آیت الله دژکام در این پیام آورده است: سپاس و حمد خدای تعالی را می‌گوییم که چنین مردم بصیر وفادار، ایثارگر و مقاومی به ما عنایت فرموده است. چه دلنشین و بجاست تشکر از همه اقشار، اصناف، اقوم، ایلات و عشایر و مردم سراسر استان از شهر و روستا و زن و مرد، پیر و جوان که مهربانانه و مصمم این حماسه حضور را رقم زدند.

این پیام می افزاید: از یکایک علما، روحانیون، جامعه دانشگاهی، نخبگان و موثرین و عموم مردم عزیز برای تمام تلاشی که در این مسیر انجام داده‌اند تشکر میکنم و همچنین از همه مدیران اجرایی هیات نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی که مدت طولانی تلاش کردند تا انتخابات با سلامت و امنیت فراگیر برگزار شود متشکرم.

در ادامه پیام آمده است: از تمام نامزدهای انتخابات، همراهان و همکاران آنها همچنین مسئولان و دست اندرکاران ستادهای اینجانب که تقوای سیاسی و اخلاق انتخابات را مراعات نموده و با قانونمندی تمام مراحل را پشت سر گذاشتند تشکر می‌کنم و برای همه آنها در هر جای میهن اسلامی که خدمت می‌کنند آرزوی توفیق الهی و سلامتی دارم. از همه شما مردم همیشه در صحنه فارس که به اینجانب و دیگر نامزدهای محترم انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای دادید سپاسگزاری می‌نمایم.

امام جمعه شیراز در ادامه آورده است: خداوندا ما را قدردان نعمت ولایت و امامت قرار ده و این مردم سختی کشیده و ایثارگر را بر دشمنان دین و ایمان پیروز گردان و مستکبرین عالم را سرنگون فرما و در ظهور مولایمان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تعجیل فرما.

آیت الله لطف الله دژکام در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با کسب ۷۲۶ هزار و ۸۱۲ رای به عنوان نفر نخست منتخب مردم استان فارس به مجلس خبرگان راه یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha