۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85407288
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پاس همدان- شهرداری ماهشهر؛ نبرد مدعیان قدیمی لیگ ۲

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85407288
پاس همدان- شهرداری ماهشهر؛ نبرد مدعیان قدیمی لیگ ۲

همدان-ایرنا- هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی /امروز/ دوشنبه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که پاسی‌ها در دیدار حساس خارج از خانه و به میزبانی شهر امیدیه باید به مصاف شهرداری ماهشهر بروند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پاس که نیم فصل دوم را به خوبی آغاز کرده، تاکنون با ۲ برد و یک تساوی و بدون شکست مسیر خود را پیش برده و این نشان می‌دهد که سبزپوشان در نیم فصل دوم به خوبی تقویت شده‌اند.

شاگردان صمدیان در سه بازی اخیر خود توانستند مقابل سه مدعی اصلی امتیاز کسب کنند و اکنون در چهارمین دیدار باید به مصاف شهرداری ماهشهر بروند.

دیدار رفت ۲ تیم در شرایطی به تساوی یک بر یک رسید که مرتضی کرمی در دقیقه ۲ توانست برای سبزپوشان گلزنی کند و در ادامه با شروع نیمه دوم این ماهشهری‌ها بودند که در دقیقه ۵۲ موفق به باز کردن دروازه میزبان خود کردند تا در نهایت بازی به تساوی یک بر یک برسد.

روحیه برد در ۲ تیم

هر ۲ تیم پاس همدان و شهرداری ماهشهر هفته گذشته مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا با روحیه مضاعف در بازی امروز به میدان بروند.

پاس در خانه توانست سپیدرود پرستاره را که از بازیکنان لیگ دسته اولی و حتی لیگ برتری سود می‌برد، ۲ بر یک زمین گیر کند تا شادمانی ماهشهری‌ها را بابت باخت تعقیب کننده خود همراه داشته باشد.

در واقع برد ارزشمند پاس در بازی هفته قبل برابر سپیدرود رشت نه تنها آن‌ها را در کورس مدعیان صعود نگه داشت بلکه مانع از تصاحب صدرجدول توسط سپیدرود رشت شد.

در واقع برد ارزشمند پاس در بازی هفته قبل برابر سپیدرود رشت نه تنها آن‌ها را در کورس مدعیان صعود نگه داشت بلکه مانع از تصاحب صدرجدول توسط سپیدرود رشت شد.

شهرداری ماهشهر نیز در بازی خارج از خانه برابر شهدای ساری یا همان کیان سام ساری به برتری یک بر صفر رسید تا موقعیت خود را در یک قدمی صدرجدول یعنی در رتبه دوم گروه یک استحکام بخشد.

اکنون شهرداری ماهشهر که با یک امتیاز اختلاف پس از ستارگان بهمن تهران در رتبه دوم قرار گرفته است، سودای صدرنشینی دارد و برای رسیدن به این هدف چاره ای به جز برد ندارد هر چند بهمنی‌ها هم در تلاش برای حفظ صدرنشینی هستند.

ماهشهری‌ها هم اکنون با هفت برد، هشت تساوی و یک باخت و ۲۹ امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد.

از سوی دیگر پاسی‌ها که در نیم فصل دوم متحول شده‌اند، برای نزدیک شدن به صدرجدول محکوم به پیروزی است تا از کورس مدعیان عقب نماند، شاگردان صمدیان تا به اینجا ۶ برد، ۶ تساوی و چهار باخت و ۲۴ امتیاز را کسب کرده‌اند و رتبه ششم جدول را در اختیار دارند.

پاس همدان- شهرداری ماهشهر؛ نبرد مدعیان قدیمی لیگ ۲


بازی سرنوشت‌سازی داریم

سرمربی تیم پاس همدان در خصوص بازی امروز مقابل شهرداری ماهشهر گفت: این بازی باتوجه به جایگاه حساس ۲ تیم در جدول سرنوشت ساز است.

بابک صمدیان افزود: روند نتیجه‌گیری تیم به خصوص در نیم فصل دوم بسیار مطلوب شده و می‌خواهیم به نوار موفقیت‌ها در این فصل ادامه بدهیم.

وی بیان کرد: شناخت لازم را از تیم شهرداری ماهشهر داریم، کادر فنی و بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارند و آن‌ها نیز با هدف صعود در لیگ امسال حضور یافته‌اند.

صمدیان خاطرنشان کرد: تیم ما نیز شانس صعود دارد منتهی باید همین روند موفقیت را طی کنیم تا به هدفی که می‌خواهیم دست یابیم.

دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۵:۳۰ امروز دوشنبه به میزبانی ورزشگاه امیدیه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha