از کشف ۱۰۶ کیلوگرم شیشه تا قتل فجیع با ضربات چاقو در فارس

شیراز-ایرنا-مسئولان انتظامی استان فارس از کشف ۱۰۶ کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیس فارس و همدان و دستگیری قاتلی که با ضربات چاقو یک نفر را به قتل رسانده و فرزند مقتول را نیز مجروح کرده بود خبر دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۰۶ کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیس فارس و همدان خبر داد.

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در شهر "صدرا" از توابع شهرستان شیراز اقدام به دپو شیشه کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به منزل قاچاقچی اعزام و در بازرسی از آن مکان ۱۰۶ کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و ما را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

از کشف ۱۰۶ کیلوگرم شیشه تا قتل فجیع با ضربات چاقو در فارس
قاتل ۲۷ ساله در لامرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی لامرد نیز از دستگیری قاتلی خبر داد که با ضربات چاقو یک نفر را به قتل و فرزند مقتول را نیز مجروح کرده بود.

سرهنگ محسن لشکری در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در نهم اسفندماه سال جاری در یکی از روستاهای شهرستان لامرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ۲۷ ساله با ضربات چاقو مردی ۵۰ ساله را به قتل رسانده و پسر مقتول را نیز مجروح کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لامرد ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند مخفیگاه قاتل را در بیابان‌های اطراف روستای خشت از توابع بخش اشکنان شناسایی و وی را دستگیر کنند.

لشکری با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حال مزاجی مجروح رضایت‌بخش است، تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha