فرماندار کامیاران: مردم حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند

سنندج- ایرنا- فرماندار کامیاران گفت: اگرچه زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شده است اما از مردم شهرستان درخواست دارم، رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کیانوش ثقفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرآیند رای گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعات اولیه صبح و همزمان با سراسر کشور در مناطق شهری و روستایی کامیاران آغاز شده و با آرامش درحال برگزاری است.

وی افزود: مشارکت مردم تا این ساعات در شعب اخذ رای مناسب بوده اما تجربه نشان داده که مردم از این ساعت به بعد حضور بیشتری خواهند داشت، از مردم تقاضا می‌شود به دلیل جلوگیری از ازدحام در شعب، حضور خود در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار کامیاران در ادامه گفت: ۸۴ شعبه اخذ رای شامل ۳۲ شعبه شهری و ۵۲ شعبه روستایی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در در این شهرستان دایر است.

به گزارش ایرنا، در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۲ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۲ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha