رییس ستاد انتخابات یزد: هیچ مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود ندارد

یزد- ایرنا - رییس ستاد انتخابات یزد با بیان اینکه هیچ مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات در هیچ جای استان وجود ندارد، گفت: انتخابات و رای‌گیری از مراجعان در شعبه‌های استان اکنون با روند بسیار مناسبی جریان دارد و شاهد حضور خوب و مشارکت بالای مردم در همه شعبه‌ها هستیم.

به گزارش ایرنا، «علی‌اکبر عزیزی» عصر جمعه در جمع خبرنگاران اتاق خبر ستاد انتخابات استانداری یزد افزود:با وجود این‌که شاهد بارش برف و باران و بسته بودن برخی جاده های سخت گذر بوده‌ایم، با همکاری و تلاش بی وقفه راهداری و ستاد بحران استان مسیرها باز شد و همه صندوق‌ها به موقع به مقصد رسیدند و در حال دریافت آرای مردم هستند.

وی یکی از تخلفات انتخاباتی محرز را پیش بینی نتیجه انتخابات برشمرد و اظهار کرد: این اقدام سبب تشویق اذهان عمومی خواهد شد، بنابراین همه باید تا شمارش پایانی آرا صبر کنند.

عزیزی ضمن درخواست از رسانه ها برای اطلاع رسانی دقیق به مردم استان یزد خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نیز اخبار را از منابع موثق دریافت کنند.

۸۶۷ شعبه اخذ در سراسر استان یزد برای رای‌گیری آماده شده است.

۳۶۳ نفر در استان یزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که ۲۴۴ نفر تایید صلاحیت شدند، تعدادی انصراف داده اند و اکنون ۱۷۲ نامزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

۱۸۵ شعبه سیار و ۶۸۲ شعبه ثابت برای جمع آوری آرای مردم این استان دایر و فعال شده است و بیش از ۱۴ هزار عامل اجرایی و ناظر کار برگزاری انتخابات چهار حوزه انتخابیه در ۱۲ شهرستان یزد را برعهده دارند.

در حوزه اردکان ۲۲ داوطلب، تفت و میبد ۳۸ داوطلب، مروست، بافق ابرکوه و مهریز ۳۶ داوطلب و یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ۷۶ داوطلب در انتخابات ۱۱ اسفند باهم رقابت می‌کنند.

استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است همچنین سه نامزد برای خبرگان رهبری در استان تایید صلاحیت شدند که یک نفر از آنان به این مجلس راه می‌یابد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha