شهردار یزد: رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین اقدامات و امیدآفرینی جامعه دارند

یزد-ایرنا-شهردار یزد گفت: رسانه ها نقش مهمی در تبیین اقدامات دارند و حضور مردم در انتخابات امروز علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد نشان از اطلاع مردم در عملکردها و اقدامات انجام شده است.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم محی الدینی، عصر جمعه در اتاق خبر ستاد انتخابات استانداری یزد و در جمع خبرنگاران افزود:حضور اقشار مختلف در انتخابات امروز نشان داد که علی رغم بدگویی و توطئه ها، تیرهای دشمنان به سنگ خورد و همانگونه که در ۲۲ یهمن امسال هم برنامه ریزی کرده بودند و ناکام ماندند و این اتفاق در انتخابات امروز هم خواهد افتاد .

وی ادامه داد: شاید مشکلات در کشور وحود داشته باشد اما نباید اقدامات خوب را نادیده گرفت و شاید مسئولی مثل من بد عمل کند اما مردم ما اینها را به پای نظام و کشور نمی گذارند و اگر ایران قوی داشته باشیم بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد .

شهردار یزد گفت: با حضور مردم در صحنه ها قطعا دشمنان هم حساب کار دستشان می آید و انشالله با همراهی مردم مشکلات حل می شود و آن چیزی که در شان مردم است انجام می شود و رسانه ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.

محی الدینی افزود: از شما رسانه ها درخواست دارم تا خدمات انجام شده را معرفی کنند ، نمی گوییم مشکلات و نقایص گفته نشود اما در کنار آن حتما اقدامات انجام شده هم بیان شود ون باعث امید افرینی می شود و امید باعث تلاش و موفقیت و رونق بیشتر کشور خواهد شد .

شهردار یزد در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در مورد اقدامات شهرداری در مورد انتخابات نیز گفت: قبل از انتحابات ۱۳۵ جایگاه برای نصیب تبلیغات نصب شد و امشب نیز بلافاصله بعد از پایان رای گیری نسبت به پاکسازی شهر از پوسترها اقدام می شود.

۸۶۷ شعبه اخذ در سراسر استان یزد برای رای گیری آماده شده است.

۳۶۳ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که ۲۴۴ نفر تایید صلاحیت شدند، تعدادی انصراف داده اند و در حال حاضر۱۷۲ نامزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

۱۸۵ شعبه سیار و ۶۸۲ شعبه ثابت در استان با بیش از ۱۴ هزار ناظر در انتخابات شامل؛ مجری انتخابات، نیروی خدماتی، بازرسان در سطوح‌های مختلف برای رای گیری در چهار حوزه انتخابیه در ۱۲ شهرستان همکاری دارند.

در حوزه اردکان ۲۲ داوطلب، تفت و میبد ۳۸ داوطلب، مروست، بافق ابرکوه و مهریز ۳۶ داوطلب و یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ۷۶ داوطلب در انتخابات ۱۱ اسفند باهم رقابت می‌کنند.

استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است همچنین سه نامزد برای مجلس خبرگان در استان تایید صلاحیت شدند که یک نفر به این مجلس راه می یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha