روند انتخابات در کرمان به نحو مطلوب در حال برگزاری است+ فیلم

کرمان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه فرآیند انتخابات در مناطق مختلف این دیار به‌ نحو مطلوب در حال برگزاری‌ است گفت: تاکنون موضوع و مشکل امنیتی در این فرایند رخ نداده است.

به گزارش ایرنا، رحمان جلالی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: فرایند اخذ رای در شعب مناطق و شهرستان های کرمان از اوایل صبح امروز با تدابیر و تمهیدات ستاد انتخابات آغاز شده است و جریان دارد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ های احراز هویت بر اساس اتاق وضعیتی که در ستاد انتخابات استان راه اندازی شده ارتباط لازم را برقرار کرده و کارشان را انجام می‌ دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۳۵ واجد شرایط رای‌دادن و ۱۲۲ هزار و ۱۱۰ نفر رای‌اولی در استان کرمان امروز می توانند پای صندوق ها حاضر شوند ادامه داد: ۲ هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در استان کرمان دایر شده که یک مورد از این تعداد مربوط به اقلیت‌ های مذهبی است.

وی تصریح کرد: هزار و ۴۷۷ شعبه ثابت و ۹۶۰ شعبه سیار اخذ رای نیز در استان کرمان فعال و ۹۶ شعبه اخذ رای در مناطق سخت گذر استقرار می یابد.

جلالی زمان قانونی پایان یافتن زمان رای‌ گیری را ساعت ۱۸ عصر امروز اعلام و تصریح کرد: تمدید زمان انتخابات با دستور وزیر کشور انجام خواهد شد.

وی از نامزدها و طرفداران آنها خواست همه دست‌ به‌ دست هم دهیم تا انتخابات به عنوان آزمون بزرگ ملت ایران به بهترین نحو برگزار شود و نوید حماسه خوبی برای ملت و کشور باشد.

به گزارش ایرنا، استان کرمان ۱۰ کرسی مجلس شورای اسلامی در قالب ۹ حوزه انتخابیه و سه صندلی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha