۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1541
کد خبر: 85402555
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی ۱۷۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ

یاسوج- ایرنا- فرماندار کهگیلویه با اشاره به وجود ۱۷۹ شعبه اخذ رای شهرستان، از مشخص شدن محل و آمادگی کامل این شعبه ها برای حضور مردم و اخذ آراء شهروندان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه خبر داد.

به گزارش ایرنا سید حمزه محقق زاده روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در تعیین محل شعب اخذ رای در شهر دهدشت به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شده است تا مردم با کمترین معطلی و آرامش بتوانند آراء خود را به صندوق ها بیندازند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه مقدمات برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات فراهم و آماده است خاطرنشان کرد : در روستاهای بخش های چهارگانه نیز شعب سیار مشخص شده است و آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.

محقق زاده اظهار داشت: مرحله آخر پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت و اختصاص تعرفه شعب اخذ رأی در شهرستان کهگیلویه، با حضور عوامل کمیته‌های اجرایی، فناوری اطلاعات‌، حراست و نمایندگان هیئت نظارت انجام و آماده ارسال به بخش ها و شعب اخذ رای است.

فرماندار کهگیلویه گفت: دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های کدگذاری شده هم اکنون آماده ارسال به تمامی شعب در بخش ها می باشد.

وی با تاکید بر اینکه تمام شرایط به لحاظ فنی فراهم است تصریح کرد: به واسطه تلاش همه دست‌اندرکاران شرایط بخوبی پیش می رود .

محقق زاده بیان کرد: تعرفه‌ها، صندوق‌ها و کلیه لوازم، به تمامی بخش های شهرستان با رعایت کلیه موارد حفاظتی ارسال خواهد شد و در این مسئله این اطمینان را می دهم که جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

فرماندار کهگیلویه همچنین گفت: با انصراف ۲۴ داوطلب از دور رقابت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمیی، لنده و چرام شمار نامزدها برای کسب یک کرسی نمایندگی در این حوزه انتخابیه به ۱۶ نفر رسیده است.

از مجموع ۶۳ داوطلب ثبت نام شده ابتدایی ۴۰نفر تایید صلاحیت شدند که در این مدت ۲۴ نفر از ادامه مسیر انصراف دادند.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه اسامی نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده را به شرح ذیل اعلام کرد.
۱-آقای البرز برنایی پور کد نامزد ۱۲۸
۲-آقای سید علی محمد بزرگواری کد نامزد ۱۲۹
۳-آقای شمس اله بهره برکد نامزد: ۱۳۱
۴-آقای سید حمید بیژن نیاکد نامزد: ۱۳۴
۵-آقای عطا اله جاوری کد نامزد: ۱۳۸
۶-آقای سید فرج دانشی کد نامزد ۱۴۸
۷-آقای رضا دهبانی پور کد نامزد ۱۵۲
۸-آقای عبداله سپید نامه کد نامزد: ۱۵۹
۹-آقای آیت اله سعا دتیان کد نامزد: ۱۶۲
۱۰-آقای سید هدایت اله شریعتی مهر کد نامزد: ۱۶۴
۱۱-آقای علی عالیپور کد نامزد: ۱۶۹
۱۲-آقای محمد علوی تبار کد نامزد ۱۷۱
۱۳-آقای محمد علی محدثی کد نامزد: ۱۸۴
۱۴-آقای حکمت اله مرادی کد نامزد: ۱۸۶
۱۵-آقای علی مژدهی کد نامزد ۱۹۱
۱۶-آقای سید محمد موحد کد نامزد ۱۹۳

شهرستان های چهارگانه کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده (کهگیلویه بزرگ) دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha