۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85400216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ششتمد خراسان رضوی: انتخابات، زمینه‌ساز اقتدار ملی است

سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد خراسان رضوی گفت: انتخابات پرشور، زمینه‌ساز اقتدار ملی است که مشارکت حداکثری در آن سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسین ایثارگر روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: به هر میزان حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد، اقتدار کشور افزایش یافته و این افزایش مشارکت از دامنه فشارهای بین المللی بر کشور می کاهد.

وی اظهار کرد: انتخابات یکی از بزرگترین هدیه های انقلاب اسلامی (ره) به مردم ایران و از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است و حضور در این رویداد در راستای حمایت و حفظ اسلام و نظام، یک حق و تکلیف است.

فرماندار ششتمد گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسوولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و حضور مردم در انتخابات در واقع تعیین سرنوشت به دست خودشان است.

فرماندار ششتمد خراسان رضوی: انتخابات، زمینه‌ساز اقتدار ملی است

ایثارگر با اشاره به پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف افزود: تداوم این بالندگی و مسیر پیشرفت با نقش آفرینی مردم تداوم می یابد و حضور چشمگیر در پای صندوق های رای باعث ایجاد قدرت و توسعه کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ششتمد پس از ارتقا، تجربه برپایی دومین انتخابات شهرستانی خود را دارد، تصریح کرد: تمامی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و هیات های اجرایی و نظارت آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و سالم دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

شهرستان ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha