۸ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85399357
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی قاچاقچی کودشیمیایی در کبودرآهنگ

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی کود شیمیایی یارانه ای در کبودرآهنگ به پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مرضیه یونسی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ به پرونده قاچاق ۵۲۰ کیلوگرم کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی محموله کالای قاچاق را در حال بارگیری یک کامیونت کشف و پرونده تخلف آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: هفته گذشته نیز قاچاقچی کود شیمیایی یارانه ای به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ پرونده قاچاق ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی یارانه ای به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

یونسی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس اماکن و بازرسان جهاد کشاورزی محموله کالای قاچاق را از انبار یک واحد صنفی کشف و پرونده تخلف آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha