دلدادگان انقلاب در میعادگاه انتخابات، باز هم دشمنان را ناامید می‌کنند

بندرعباس - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی هرمزگان با تاکید بر اینکه تبیین خدمات انقلاب، خط بطلانی بر شبهات دشمنان است، گفت: دوستان و دلدادگان انقلاب اسلامی در لحظه حساس انتخابات یازدهم اسفندماه، شاد و دشمنان و استکبار جهانی بازهم ناامید خواهند شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه مرزبانی هرمزگان، سید مرتضی اولاد علی روز دوشنبه در جمع مرزنشینان بندر تاریخی کنگ از توابع شهرستان بندرلنگه افزود: دشمنان درصدد هستند که با تبلیغات منفی مردم را از نظام و انقلاب ناامید کرده و از مشارکت آن‌ها در انتخابات جلوگیری کند که حضور تک تک افراد به‌ویژه مرزنشینان در این انتخابات برای کشور مهم، حیاتی و سرنوشت ساز است.

وی همچنین حفظ نظام مقدس اسلامی را از اوجب واجبات دانست و بیان کرد: بعد از دوران ائمه معصوم(ع)، مردم دیگر حکومت اسلامی به معنای واقعی به خود ندیدند تا زمانی که با تلاش‌های فراوان حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و ایثارگری و جان فشانی شهدا، این انقلاب اسلامی شکل گرفت و مرم توانستند پس از سالیان سال، نظام اسلامی را درک کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: همه وظیفه داریم تا با استفاده از ابزارهای مختلف دست آوردها و ثمرات انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنیم؛ زیرا تبیین خدمات انقلاب خط بطلانی بر شبهات باطل دشمن خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

بندر کُنگ از توابع شهرستان بندرلنگه در فاصله ۱۸۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha