نامزد نمایندگی ساوه: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و مسایل معیشتی را در اولویت قرار می‌دهم

ساوه - ایرنا - داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه در تبیین برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود گفت: در صورت انتخاب از سوی مردم، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان‌ها و رفع مشکلات معیشتی را در اولویت پیگیری‌هایم قرار دارد.

حجت‌الاسلام محمد سبزی روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا شهرستان ساوه اظهار کرد: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات در پیش‌برد سیاست‌های داخلی و نقش‌آفرینی قوی در عرصه‌های بین‌المللی نظام تأثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه حکومت و نظام جمهوری اسلامی از دو رکن اسلام و مردم تشکیل شده است افزود: این انقلاب از ابتدا با حضور مردم شکل گرفته است و به واسطه همین مساله تا کنون مردم در انتخابات مختلف خودشان سرنوشتشان را انتخاب کرده اند.

حجت‌الاسلام سبزی یادآور شد: شرکت مردم در انتخابات افزون بر اینکه باعث افزایش قدرت و همبستگی ملی می‌شود، می‌تواند در حوزه بین‌المللی نیز اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی در مذاکرات و تعامل با سایر کشورها را افزایش دهد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بصیر هستند و به‌خوبی اهمیت انتخابات برای کشور را در شرایط کنونی درک می‌کنند و بدون شک در ۱۱ اسفند حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

نماینده در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری مسوولیت دارد

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه نماینده در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری مسوولیت دارد اضافه کرد: اینجانب برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه پیگیری اتمام و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده را در اولویت قرار داده‌ام.

وی گفت: با پیگیری‌های سه‌ساله به برخی از این اهداف خودمان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی دست یافتیم؛ اما برخی دیگر همچنان نیمه‌تمام مانده است.

حجت اسلام سبزی، طرح‌های بزرگی همچون آبرسانی به ساوه از سد کوچری، تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی و سایر اماکن درمانی، درمانگاه‌ها و مراکز اورژانس، اصلاح تعرفه برق ساوه و تبدیل آن به تعرفه گرمسیری را از جمله برنامه‌های آینده خود اعلام کرد که در صورت رأی اعتماد از سوی مردم در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: تولید پساب فاضلاب با توجه‌ به خشکسالی و کم‌آبی شهرهای ساوه و زرندیه و استفاده از آن در بخش صنعت، فضای سبز و صنعت چوب را از دیگر اولویت‌ها در سطح منطقه‌ای است.

داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه افزود: نبود مجمع خیران فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یک خلا است که می‌توانیم با راه‌اندازی این مجمع‌ها به‌راحتی سالانه مبالغ قابل‌توجهی از صنعتگران و خیران را در توسعه فضاها، زیرساخت‌ها و فعالیت‌ انواع ورزش‌ها استفاده کنیم.

تورم برای مردم ایران آزار دهنده‌ترین مساله است

وی افزود: در سطح ملی نیز پیگیری برای کنترل تورم با همکاری سایر نمایندگان را در اولویت قرار داده و باور دارم امروز بحث تورم برای مردم آزاردهنده بوده و تثبیت قیمت‌ها و کاهش تورم نیاز اساسی کشور است.

حجت‌الاسلام سبزی پیگیری رونق مسکن را از دیگر اولویت‌های ملی خود اعلام کرد گفت: قانون جهش تولید مسکن به‌عنوان یک قانون مناسب، امروز در شهرستان‌های ساوه و زرندیه در اجرا مشکل دارد که با همکاری سایر وکلای مردم اجرای کامل این طرح با راهکارهای ملی پیگیری می‌شود.

وی در خصوص سوابق خود نیز گفت: دانش‌آموخته سطح خارج تحصیلات حوزه و مقطع دکترای رشته حکمرانی اسلامی هستم و با یک دوره تجربه نمایندگی به‌صورت مستقل در میدان رقابت حاضر شده‌ام.

او یادآور شد: معتقدم بزرگ‌ترین استاد و بهترین علم «تجربه» است و با چهار سال تجربه در کنار یادگرفتن و تسلط به بسیاری از قوانین، به موضوعات و مشکلات بیش از ۴۰۰ روستا و شهرهای حوزه انتخابیه واقف شده و حرکت در مسیر رفع آنها را در اولویت قرار داده ام.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی باهدف ایجاد بستر مناسب و برابر برای معرفی عادلانه نامزدهای انتخاباتی، از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان دعوت می‌کند تا برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه هماهنگی‌های لازم را با دفاتر خبرگزاری استان مرکزی در شهرهای اراک، ساوه و خمین انجام دهند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، به‌منظور پرهیز از جانب‌داری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به هر کدام از نامزدهای این ۲ انتخابات، فرصت برابر تا روز چهارشنبه آماده مصاحبه با نامزدها است.

به این وسیله از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که تمایل به ارائه برنامه‌های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی را دارند، دعوت می‌شود برای نام‌نویسی و تعیین وقت مصاحبه تا روز چهارشنبه این هفته با شماره‌تلفن‌های ۰۸۶۳۳۶۷۷۹۹۴ ، ۰۹۱۸۳۶۷۰۷۰۱ و ۰۹۱۴۹۲۰۴۷۳۳ تماس حاصل فرمایند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه به‌صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماینده خود را از میان ۵۷ نامزد این حوزه انتخاب خواهند کرد.

این دو شهرستان نزدیک به ۲۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر واجد شرایط رای دارد.

آرای مردم شهرستان ساوه در ۱۳۶ شعبه و آرای مردم زرندیه نیز در ۵۵ شعبه همزمان با سراسر کشور در ۱۱ اسفند اخذ می‌شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha