توصیه پلیس راهور به مردم در روز برفی تهران؛ در صورت نداشتن کار ضروری از خانه خارج نشوید

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مردم پایتخت درخواست کرد با توجه به شرایط جوی در صورت نداشتن کار ضروری بویژه شهروندان مناطق شمالی از خانه خارج نشوند.

به گزارش ایرنا، ‌سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور روز یکشنبه از لغزندگی معابر در مناطق شمالی شهر خبر داد و توصیه کرد: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و لغزندگی معابر در صورت امکان از منزل خارج نشوید در غیر این صورت هنگام رانندگی ضمن رعایت سرعت مطمئنه با تجهیزات کامل در شهر تردد کنید.

وی با بیان اینکه از شهروندان ساکن در مناطق شمالی شهر بویژه منطقه یک درخواست می‌کنیم در صورت نداشتن کار ضروری از تردد خودداری کنند، افزود: وضعیت معابر در حال حاضر به دلیل ریزش برف لغزنده است و جدا از ایجاد ترافیک‌های بلند مدت باعث تصادف نیز می‌شود.

توصیه پلیس راهور به رانندگان در روز برفی تهران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش باران و برف در پایتخت و لغزندگی معابر به رانندگان توصیه کرد حتما با سرعت مطمئنه برانند و فاصله طولی بین خودروها را رعایت کنند.

سرهنگ علی شریفی نیز در یک پیام تصویری خطاب به رانندگان گفت: در آب و هوای بارانی و برفی حتما باید با سرعت مطمئنه رانندگی کرد چرا که زمین بسیار لغزنده است و اصطکاک بین لاستیک خودرو و آسفالت کاهش می‌یابد.

وی افزود: همچنین رانندگان حتما فاصله طولی بین خودروها را رعایت کنند تا شاهد تصادفات احتمالی نباشیم.

به گفته سرهنگ شریفی، با توجه به تداوم بارش‌ها و پیش بینی هواشناسی در این زمینه، شهروندان تا جای ممکن از وسیله شخصی برای تردد استفاده نکنند.

وی یادآور شد: رانندگان حتما از سالم بودن برف پاکن و چراغ‌های خودروی خود اطمینان حاصل کرده سپس در معابر تردد کنند.

به گزارش ایرنا، بارش برف از اوایل صبح امروز در بیشتر مناطق پایتخت از جمله مناطق شمالی و غربی آغاز شده و در برخی مناطق نیز بارش باران گزارش شده است براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، سامانه جوی تا روز دوشنبه در پایتخت مستقر است و بارش‌ها همچنان ادامه دارد ضمن اینکه کاهش دما نیز برای این ایام دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha