۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85395378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۳ بازرس کار نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه دهلران را برعهده دارند

ایلام - ایرنا- رئیس حوزه انتخابیه دهلران با بیان اینکه ۸۳ بازرس کار نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه دهلران را برعهده دارند، گفت:

به گزارش ایرنا، «لطیف صادقی» روز پنجشنبه در نشست با هیات بازرسی انتخابات شهرستان دهلران، اظهار کرد: از این تعداد ۷۸ نفر بازرس و پنج نفر سر بازرس هستند.

وی افزود: در شهر دهلران و بخش مرکزی ۳۶ بازرس، در بخش زرین‌آباد ۱۰ نفر، در بخش سراب میمه هفت نفر، در بخش موسیان ۹ نفر، بخش دشت عباس ۱۶ بازرس فعالیت دارند و پنج نفر به عنوان سربازرس نیز وظایف خود را انجام می دهند.

رئیس حوزه انتخابیه دهلران به فراهم بودن شرایط برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در این حوزه انتخابیه، اشاره کرد و گفت: از ۵۴ نفر داوطلب ثبت نامی ۳۳ نفر تایید صلاحیت و از این تعداد ۹ نفر انصراف و ۸ نفر تغییر حوزه داده اند.

صادقی یادآور شد: در مجموع تا کنون ۱۶ نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با هم رقابت می کنند.

وی بیان کرد: در این حوزه انتخابیه ۲۳۴ شعبه اخذ رای مستقر و پنج هزار نفر عامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را در این حوزه انتخابیه برعهده دارند.

فرماندار ویژه دهلران از آحاد مختلف مردم حوزه انتخابیه شامل شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره برای مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کرد.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان ایلام نیز در این نشست گفت: مدیران حق ندارند له یا علیه کاندیداها تبلیغ کرده و باید اصل بی طرفی را رعایت کنند.

«علی اصغر خدیو» خاطرنشان کرد: بازرسان دارای جایگاه ویژه هستند و باید بر سلامت انتخابات و تامین مالی نماز های انتخاباتی نظارت کنند و به شرح وظایف خود مسلط باشید.

دهلران در ۲۳۰ کلیومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha