دشمنان،‌همبستگی و اتحاد مردم و نظام را نشانه گرفته‌اند

زنجان- ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:دشمن همبستگی مردم و نظام را نشانه گرفته و به دنبال ایجاد فاصله و شکاف بین آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در جمع کارکنان تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، افزود: آن چیزی که کشتی انقلاب را به اقتدار رسانده حمایت مردم و پشتیبانی مردم از نظام است.

وی گفت: دشمنان با جنگ رسانه ای و شناختی می خواهند جای حق و باطل و ارزش و ضد ارزش را عوض کنند.

کرمی اضافه کرد: ما باید با حضور در پای صندوق ها و رای دادن به فرد اصلح طبق سالهای گذشته مشتی محکم بر دهان معاندان بزنیم.

وی ادامه داد:مشارکت در انتخابات، کلید واژه پرتکرار در بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های مختلف ایشان است چون کاهش حضور مردم در انتخابات به معنی افزایش فشارهای دشمن است و اینها نسبت معکوس با هم دارد.

کرمی تصریح کرد: با توجه به تمامی فرمایشهای مقام معظم رهبری امید است که حضور مردم در انتخابات پیش رو، پرشور و حداکثری باشد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد فروریختن تمدن غرب و قدرت استکباری آمریکا هستیم،تصریح کرد:امروز با شکل گیری قدرت های نوظهور و حضور میدانی کشورهای اسلامی بارقه های امید برای تمدن سازی نوین اسلامی با رهبری نظام جمهوری اسلامی دیده می شود.

سردار کرمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «ما امروز بیش از هر زمان دیگری نزدیک به قله هستیم»، اضافه کرد: تنفر روز افزون ملت ها از آمریکا، غرب و صهیونیست ها روشن است؛ امروز ملت های جهان از آمریکا متنفر هستند و نه تنها در خیابان کشورهای اسلامی بلکه در خیابان های خود کشورهای غربی نیز شاهد این مساله هستیم.



اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha