۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85391690
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قالی شویان مشهد ملزم به رعایت نرخ نامه اتحادیه شدند

مشهد- ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به افزایش تقاضا از سوی مردم نسبت به دریافت خدمات قالی شویی در آستانه عید نوروز، قالی شویان این شهر ملزم به رعایت نرخ نامه ابتدای سال ۱۴۰۲ اتحادیه مربوطه بوده و حق هیچ افزایش قیمتی را ندارند.

محسن صیادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد با تاکید بر عدم افزایش قیمت خدمات قالی شویی افزود: نرخ نامه مصوب همان نرخ نامه ابتدای سال ۱۴۰۲ بوده و همه قالی شویان باید طبق آن عمل کنند.

وی بیان کرد: بر اساس نرخنامه مزبور، هزینه شست و شوی هر مترمربع فرش ماشینی ۲۱۸ هزار و ۵۰۰ ریال، هر مترمربع فرش دستباف معمولی تیره ۳۳۰ هزار ریال، هر مترمربع فرش دستباف معمولی روشن و قالیچه دستی ۵۵۰ هزار ریال، هر مترمربع موکت معمولی ۱۰۰ هزار ریال، هر مترمربع موکت طرح دار و پُرزدار ۱۵۰ هزار ریال، هر مترمربع قالیچه ماشینی ۳۵۰ هزار ریال، هر مترمربع کناره ماشینی ۳۵۰ هزار ریال و هر مترمربع کناره دستی ۴۰۰ هزار ریال است.

صیادی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و افزایش تقاضا برای قالی شویی، نظارتها در این بخش از ابتدای اسفندماه به صورت تخصصی به ویژه در بخش مربوط به گرانفروشی و ارایه سایر خدمات از سوی قالی شویی ها شدت می گیرد و واحدهای صنفی باید از این نرخنامه تبعیت کنند و عدول از آن برای آنان تخلف محسوب می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نرخنامه باید در واحد صنفی قالی شویی در معرض دید مشتریان قرار گیرد در غیر این صورت تخلف "عدم درج قیمت" واحد محرز خواهد بود.

صیادی افزود: شهروندان می بایست خدمات شست و شو را از قالی شویی های معتبر دریافت کنند و بابت تحویل فرش، رسید را از واحد صنفی مطالبه کنند و قالی شویی ها نیز موظف هستند فاکتور خدمات و مبلغ را به مشتریان ارایه دهند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۱۲۰ واحد صنفی مجاز زیر پوشش اتحادیه صنف قالیشویان در مشهد فعالیت دارند و شهروندان می توانند در خصوص مجوزدار بودن قالیشویی با اتحادیه صنف فرش دستباف و مواد مصرفی مشهد به شماره تلفن های ۳۲۲۹۳۱۸۵ ، ۳۲۲۳۳۱۶۹ ، ۰۹۱۵۱۱۱۰۶۴۴ و ۰۹۱۵۳۲۵۳۳۹۴ تماس بگیرند.

نرخنامه جدید قالی شویی در مشهد صادر شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha