۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85388230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت ۳۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ قزوین

۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۷
کد خبر: 85388230
ثبت ۳۵ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ قزوین

قزوین - ایرنا - مدیر مرکز فوریت های اجرایی (۱۳۷) شهر قزوین گفت: امسال ۶۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد حدود ۳۵ هزار تماس ثبت و پی‌گیری گردید تا مشکلات مطرح شده توسط سازمان‌های مربوطه رسیدگی شود.

مهدی کوزه‌گرها روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی و مرکز فوریت‌های اجرایی با هدف مشارکت مردم در اداره شهر است تا صدای شهروندان به مسوولان شهری برسد و در واقع به عنوان واسطه ای بین مردم و مجموعه شهرداری عمل می‌کند.

وی ادامه داد: اولویت نخست درخواست های مردم از ابتدای سال جاری تاکنون از سامانه ۱۳۷ مشکلات مربوط به آسفالت، لکه‌گیری و مرمت بوده و دومین درخواست آنها نیز جمع‌آوری زباله و سگ‌های ولگرد است که این موضوع به سازمان مدیریت پسماند مربوط می‌شود.

کوزه‌گرها خاطرنشان کرد: هرس و سم‌پاشی درختان، آبیاری فضای سبز، جلوگیری از هدررفت آب، رنگ‌آمیزی معابر، جمع‌آوری وانت‌بارها و دستفروشان، سد معبر و مزاحمت‌های مشاغل نیز از جمله درخواست‌های دیگری را شامل شده که رتبه های بعدی این اولویت‌بندی را به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، ۳۰ درصد درخواست‌های مربوط به شهروندان قزوینی نیز موضوعات مرتبط با سازمان ترافیک، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و زیباسازی را در بر می‌گیرد.

کوزه گرها در خصوص مشکلاتی که سامانه ۱۳۷ با آن مواجه است، توضیح داد: همخوانی نداشتن درخواست‌های مردم با اولویت‌های شهرداری، بزرگترین چالشی است که باعث شده تا مردم فکر کنند پیام‌های آنها به گوش مدیران نمی‌رسد در حالی که سامانه ۱۳۷ نقش نظارتی و پیگیری دارد و امکان حل و رسیدگی سریع به همه مشکلات وجود ندارد اما شهروندان بدانند که به طور حتم درخواست‌هایشان در طول زمان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ سعی کرده تا شنونده خوبی برای درخواست‌های مردمی باشد، تصریح کرد: این سامانه بازدیدهای میدانی و نظارتی خود در خصوص مشکلات شهری را روز به روز تقویت می‌کند تا درخواست‌های مردم به سرانجام برسد.

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی (۱۳۷) شهر قزوین خاطرنشان کرد: گروه فوریت‌های اجرایی و پیمانکاران مستقل در هر یک از مناطق شهرداری مرکز استان وجود دارد و در بودجه سال آینده نیز بنا داریم پیمانکاران ۱۳۷ را برای همه نواحی داخل شهر به کار بگیریم تا سرعت خدمت‎‌رسانی به مردم بیشتر شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha