۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۵
کد خبر: 85386104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین یادواره ۱۷۰ شهید دستگاه قضایی یزد برگزار شد+فیلم

یزد- ایرنا- نخستین یادواره ۱۷۰ شهید دستگاه قضایی استان یزد سه‌شنبه شب با حضور جمعی از مردم و مسئولان در حوزه علمیه کاظمیه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره امام جمعه محمد آباد یزد گفت: امنیت و اقتدار ایران مدیون شهیدان و صبر و ایستادگی مردم مقابل جنگ ترکیبی دشمنان حق و حقیقت است.

حجت‌الاسلام "سید محمد کاظم مدرسی" به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان اشاره کرد و گفت: مقاومت مقابل استکبار و همدلی بین آحاد مردم جزء اهداف شهیدان است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال با حضور خود در صحنه بار دیگر وحدت و بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.

مدرسی بیان کرد: دین اسلام و قرآن همگی بر پایه ایستادگی مقابل دشمنان تعریف شده و باید این هدف مقدس همچنان در جامعه وجود داشته باشد.

همچنین "احمد هژبری " یکی از آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس یزد ضمن بیان خاطرات به اهمیت حضور مردم در میدان مقاومت اشاره کرد.

وی بیان کرد: مردم غزه و فلسطین مظلومانه مقابل جنایات غاصبان صهیونیستی ایستادگی می‌کنند و مردم و مسئولان باید ماموریت خود را در کشور به درستی انجام دهند.

اجرای سرود، تواشیح، مداحی و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha