۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85382714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲۲ کیلومتر شبکه توزیع استان مرکزی در دولت سیزدهم ایجاد شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۵۲۲ کیلومتر از شبکه توزیع برق این استان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا،
محمود محمودی روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: طول شبکه توزیع برق این استان در سال ۱۴۰۰ به ۲۰ هزار و ۶۳۴ کیلومتر رسید که این رقم هم‌اکنون به ۲۱ هزار و ۱۵۶ کیلومتر افزایش یافته است.

وی، توسعه مرکز پایش هوشمند، مدیریت موثر بار در شرایط عادی و پیک، مدیریت ولتاژ استاندارد، سرعت عمل در بررسی نتیجه و بازخورد عملیات گروه‌های اجرایی را از دیگر اقدامات این شرکت در دولت سیزدهم تاکنون عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار این استات برقدار هستند و ضریب نفوذ برق در مناطق شهری و روستایی ۱۰۰ درصد است و یک‌هزار و ۱۶۶ روستای این استان از نعمت برق برخوردارند.

محمودی بابیان اینکه تعداد مشترکین برق در استان مرکزی از ۷۶۸هزار مشترک به ۸۱۰هزار مشترک رسیده است، افزود: در دولت سیزدهم ۴۲هزار مشترک تاکنون به مشترکین برق این استان اضافه شده است.

وی یادآور شد: تعداد پایه‌های روشنایی معابر استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ به میزان ۲۲هزار پایه رسید و این تعداد هم‌اکنون با افزایش ۱۶ هزار پایه به ۲۳هزار و ۶۰۰ پایه رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: تعداد کنتورهای هوشمند نصب شده در استان در آغاز دولت سیزدهم ۱۳ هزار کنتور بود که با نصب ۵۶ هزار کنتور هوشمند، این رقم تاکنون به ۶۹ هزار کنتور هوشمند رسیده است.

محمودی عنوان کرد: اجرای طرح بهارستان در ۷۰۰روستا، افزایش ۷۴۳مشترک کشاورزی و ۷۲۸مشترک صنعتی در دولت سیزدهم در استان مرکزی ،نصب ۱۷۰دستگاه کلید فشار متوسط و نصب یک‌هزار و ۲۸۳ پست هوایی و زمینی از دیگر اقدامات صورت گرفته توزیع برق این استان در دولت سیزدهم است.

بیش از ۸۶۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha