۱۵ ملک و ۲ قطعه زمین در آخرین جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت، مازاد اعلام شد 

تهران- ایرنا- در بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت ۱۵ فقره ملک و ۲ قطعه زمین مازاد اعلام شد. 

به گزارش ایرنا از وزارت اقتصاد، بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازیی دارایی‌های دولت به ریاست «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد، «میثم پیله فروش» سرپرست سازمان خصوصی سازی، نمایندگان رئیس قوه قضائیه ، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان اعضای این کمیته و نماینده‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط حضور داشتند.

همچنین در این نشست یک فقره ملک با بهره برداری وزارت جهاد کشاورزی در استان بوشهر، هشت فقره ملک با بهره برداری وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی در استانهای خراسان شمالی و جنوبی، همدان و بوشهر و یک قطعه زمین با بهره برداری قوه قضائیه در استان خراسان شمالی مازاد اعلام شد.

در ادامه اعضاء با مازاد بودن پنج باب ساختمان با بهره‌برداری وزارت نفت در استان تهران و املاکی با بهره‌برداری وزارت آموزش و پرورش در استان‌های البرز، بوشهر، خراسان شمالی، زنجان و کرمان موافقت کردند.

در ادامه اعضای این کمیته تخصصی، یک فقره ملک اداری با بهره برداری وزارت کشور در استان بوشهر، ۳ فقره ملک با بهره برداری وزارت علوم در استان البرز، ۲ فقره ملک با بهره برداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و یک قطعه زمین متعلق به سازمان ملی استاندارد با بهره برداری ریاست جمهوری را مازاد اعلام کردند و همنیطور قیمت یک فقره ملک واقع در استان فارس نیز توسط این کمیته بررسی و تصویب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha