امنیت کردستان نتیجه مجاهدت حافظان امنیت در نیروی انتظامی است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم، گفت: در سایه تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم بوده و این مهم مایه سربلندی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی شامگاه دوشنبه در دیدار با سردار احمد رضا رادان و جمعی از فرماندهان و مسئولان کل انتظامی کشور در سنندج اظهار کرد: نیروی انتظامی با جان و دل در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند و در این راه شهید تقدیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: شورای تامین استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.

وی مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت‌های گوناگون در طول سال هستیم و در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای کارکنان انتظامی

فرمانده انتظامی کل کشور هم در این دیدار با بیان اینکه قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال زدنی است، افزود: استان کردستان به واسطه خاطرات زیادی که از مردم و رزمندگان، جانبازان و همرزمانم دارم برای من یادآور دو دهه خاطر است.

سردار رادان ادامه داد: در دیداری با رهبرمعظم انقلاب، با ارائه برنامه‌ تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور به تعداد ۱۰۰هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا سه سال اجرایی شود که استان کردستان نیز از جمله استان‌هایی است که در این برنامه به طور ویژه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه‌های مختلف از جمله حوزه اجتماعی، پیشگیری و ماموریت‌های محوله صورت گرفته است، خوب و رضایت‌بخش است که نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان است.

فرمانده ‌کل انتظامی کشور گفت: امروزه خوشبختانه دعای حضرت امام(ره) در حق دستگاه انتظامی مستجاب است و دفتر و کتاب شهادت برای مشتاقان در نیروی انتظامی کشور باز است و امروز همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می‌کنند.

سردار رادان بیان کرد: در حادثه تروریستی کرمان، یکی از افسران نیروی انتظامی بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.

فرمانده ‌کل انتظامی کشور تاکید کرد: خدا را شاکریم که در انتظامی نیروهایی با چنین روحیاتی داریم و ما را در رسیدن به اهداف دعا خیر کنید تا عاقبت ما ختم به شهادت شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha