نمایندگان فارس مقابل حریفان بازی را واگذار کردند
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم های شهید چمران لارستان و زاگرس جنوبی کازرون در هفته دهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور مقابل سنگ آهن بافق یزد و شهدای رزکان البرز بازی را واگذار کردند؛ دور ماندن کازرونی ها از قافله صدرنشینی و خطر سقوط تیم شهید چمران.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شهید چمران لارستان امروز جمعه میزبان تیم سنگ آهن بافق صدرنشین لیگ برتر بود که این بازی هم لارستانی ها به حریف باختند هر چند قابل پیش بینی بود.

ناکامی های نماینده لارستان ادامه دارد

تیم شهید چمران که خطر سقوط به دسته پایین تر مدت هاست که این تیم را تهدید می کند برابر صدرنشین لیگ هم طبیعی بود که نتوانند به برتری دست یابد.

نیمه نخست این بازی همانگونه که پیش بینی می شد با نتیجه ۱۹ بر ۶ و با اختلاف زیاد به سود بافقی ها پایان یافت.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان جوان تیم میزبان نتیجه ای در بر نداشت هر چند بهتر از نیمه نخست بازی کرده و توانستند ۱۲ گل دیگر را به ثمر برسانند اما برای فرار از شکست کافی نبود و در نهایت هم با نتیجه ۲۹ بر ۱۸ بازی را باختند و همچنان در رده هفتم جدول هشت تیمی لیگ برتر و در منطقه سقوط باقی ماندند.

نمایندگان فارس مقابل حریفان بازی را واگذار کردند
دور ماندن زاگرس کازرون از قافله صدرنشینی

سومین شکست تیم زاگرس کازرون رقم خورد

اما تیم زاگرس کازرون که از تیم های مدعی است و در رده سوم جدول جا خوش کرده است میهمان تیم شهدای رزکان البرز که در رده پنجم جدول جای دارد بودند و در یک بازی سخت سومین شکست شاگردان خدیجه قانع سر مربی تیم زاگرس رقم خورد تا از قافله صدرنشینی عقب تر بمانند و اگر این روند ادامه یابد ممکن است در هفته های آینده حتی جایگاه سومی خود را از دست بدهند.

کازرونی ها برابر حریف نه چندان مطرح خود در نیمه نخست بازی خوبی ارایه ندادند و در یک بازی نزدیک و با اختلاف یک گل و با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ حریف سرسخت خود را روانه رختکن کردند.

دور ماندن از قافله صدرنشینی، هشدار به کازرونی ها

در نیمه دوم تیم میزبان عرصه را بر بازیکنان تیم زاگرس تنگ ترکردند و در نهایت هم با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به برتری دست یافتند تا بازیکنان و کادرفنی تیم زاگرس به خود بیایند چرا که فاصله خود را با تیم صدر جدول به اختلاف چهار امتیازی رسید و بعید به نظر می رسد یزدی ها که سرمایه گذاری خوبی کرده اند در ادامه مسابقات صدرنشینی را از دست بدهند و به جام نرسند.

جدول رده بندی در پایان هفته دهم

به گزارش ایرنا، باپایان یافتن هفته دهم تیم سنگ آهن بافق با ۱۸ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، فولاد هرمزگان با ۱۵ امتیاز و زاگرس جنوبی کازرون هم با ۱۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین سپاهان اصفهان با ۱۳، شهدای رزکان البرز با ۱۲، نفت و گاز گچساران با پنج، شهید چمران لارستان با سه و تیم سنندج هم بدون امتیاز به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت دارند و پس از انجام ۱۴ بازی تیم قهرمان این دیدارها راهی جام باشگاه های آسیا می شود و ۲ تیم انتهای جدول هم به لیگ دسته یک سقوط می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha