فرماندار ویژه مهاباد: نحوه رای گیری این دوره انتخابات تسهیل شده است

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: نحوه رای گیری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تسهیل و شهروندان با یکی کارت های هویتی می توانند رای خود به صندوق بیاندازند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در آیین روز پدران آینده که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) برگزار شد، افزود: سازو کار اخذ رای در این دوره از انتخابات تسهیل و واجدان شرایط با ارایه کارت های کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و حتی کارت پایان خدمت رای بدهند.

وی اضافه کرد: دستگاه های ویژه بررسی هویت فرد و همچنین ثبت دزمان و مکان رای دهنده برای جلوگیری از ثبت رای های تکراری استقرار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: نماینده که با رای حداکثری مردم انتخابات شده اصلح تر و شایسته تر خواهد بود.

عباسی با اشاره به جایگاه ویژه نماینده در نظام جمهوری اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان تصمیم گیری و قانون گذاری برای کشور بوده و تصمیمات آنها برای اجرا در سطح کشور پس از تایید شورای نگهبان ابلاغ خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد: نحوه رای گیری این دوره انتخابات تسهیل شده است

وی در ادامه ضمن گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) افزود: امام علی نمونه بارز انسان متعالی بود و این مهم علاوه بر پرورش در دامن پیامبر اکرم (ص) از روحیه والای ایشان در حقیقت طلبی و خداباوری نشات گرفته بود.

عباسی در ادامه به دانش آموزان تاکید کرد که قدردانی زحمات اولدین خود باشند و در نهایت احترام و ادب به خواسته های آنها گوش کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در گرو علم آینده سازان بوده و علم بدون اخلاق ارزش نیز واقعی ندارد، افزود: نخبگان و جوانانی که با سرمایه این کشور به جایگاه علمی رسیدند باید به مردم و جامعه خود خدمت کنند و در خدمت هموطنان باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha