۳ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85362718
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بارش برف و باران، جاده‌های زنجان را فرا گرفته است

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون بارش برف و باران تمامی جاده‌های استان را فرا گرفته است، از هم استانی ها خواست برای تردد از جاده های کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

محمد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف در جاده های زنجان - بیجار، سلطانیه - خدابنده - همدان، زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق، ابهر - خدابنده و نیک پی - ماهنشان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بارش باران در آزادراه زنجان - قزوین و زنجان به ارمغانخانه گزارش شده است.

به گفته این مسوول طبق اعلام هواشناسی استان بارش ها طی /روز چهارشنبه/ شدت بیشتری می یابد و لازم است رانندگان هنگام تردد در جاده ها نکات و مسایل ایمنی را رعایت کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha