یمن محاسبات دشمن صهیونیستی را به هم ریخت/ حال مقاومت خوب است

تهران- ایرنا- عضو ارشد جنبش مجاهدین فلسطین با تاکید بر اینکه محور مقاومت در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: پیوستن یمن به نبرد دفاع از فلسطین، محاسبات رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانان آن ها را برهم زد.

«مومن عزیز» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار بین الملل ایرنا افزود: دشمن از ابتدای جنگ تلاش کرد تا با تهدید و ترساندن، دیگر اعضای محور مقاومت را از ورود به میدان نبرد باز دارد و با مقاومت در غزه به تنهایی رو به رو شود.

وی اضافه کرد: برادران ما در محور مقاومت مانند همیشه فلسطین و مقاومت را تنها نگذاشتند و جبهه های مختلفی را علیه دشمن صهیونیستی گشودند.

عزیز ادامه داد: در حالی که بسیاری از دوستان دور و نزدیک، مقاومت را تنها گذاشته و علیه آن توطئه کردند، مقاومت یمن، لبنان و عراق در کنار غزه و فلسطین ایستادند.

وی تصریح کرد: ورود یمن به خط نبرد، محاسبات دشمن صهیونیستی و آمریکا و هم پیمانان آن ها را برهم زد و این کشور که سال هاست با تجاوز و محاصره رو به رو است، ثابت کرد که محدودیت های جغرافیایی نمی تواند مانع از انجام وظیفه دینی و برادری شود و ایمان و اراده می تواند معجزه بیافریند.

یمن در زمینه اخلاق، اصول و ارزش ها پیروز شد

عضو دبیرخانه جنبش مجاهدین فلسطین اظهار داشت: در حالی که بسیاری از کشورها و سازمان های بین المللی که وظیفه آن ها دفاع از حقوق بشر است در این زمینه شکست خوردند، یمن در زمینه اخلاق، اصول و ارزش ها پیروز شد.

عزیز اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی راهبردی یمن و عملیات علیه کشتی های رژیم صهیونیستی و همچنین موشک و پهپادهای یمنی، تاثیر مهمی در نبرد با دشمن داشت و رژیم اسراییل را مجبور کرد تا دست به دامن سران شر در جهان شود و این موضوع نشان از میزان تاثیر ورود یمن به نبرد دارد.

وی افزود: ورود یمن به میدان نبرد با دشمن صهیونیستی با محاصره دریایی آن و تعطیل شدن دریانوردی و بنادر رژیم اسراییل در سرزمین های اشغالی نقش مهمی در وخامت وضعیت اقتصادی آن دارد.

عزیز گفت: موشکباران بندر «ایلات» توسط نیروهای مسلح یمن نیز بر این وخامت افزود و این موضوع در کنار فشارهای وارد شده به دشمن در جبهه های غزه، شمال و کرانه باختری نقش مهمی در پایان دادن به تجاوزها و جنگ خواهد داشت و انتظار داریم تازمانی که جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه ادامه دارد، این عملیات ها با قدرت ادامه و افزایش یابد.

عضو دبیرخانه جنبش مجاهدین فلسطین بیان کرد: دشمن صهیونیستی از نخستین روز تجاوز به غزه اهدافی را مانند آزادسازی اسیران، از بین بردن مقاومت و نابودی زیرساخت های نظامی و کوچاندن اجباری ساکنان غزه اعلام کرد و این سخنان تا امروز ادامه دارد.

عزیز تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نتوانست حتی یک اسیر خود را بدون اراده مقاومت آزاد کند و شکست اطلاعاتی در دستیابی به مکان نگهداری اسیران نیز با تمام امکانات و فناوری هایی که در اختیار دارد، این شکست را دوچندان کرد.

وی گفت: عملیات همه گروه های مقاومت و از جمله گردان های مجاهدین بویژه در مناطقی که دشمن صهیونیستی ادعای تسلط بر این مناطق را دارد، نشانه ای دیگر از شکست دشمن در نابود کردن مقاومت در غزه است و مقاومت همچنان به شلیک پرحجم موشک از این مناطق ادامه می دهد.

فلسطینیان با صلابت در سرزمین خود خواهند ماند

عزیز افزود: درباره کوچاندن اجباری ساکنان غزه از محل سکونتشان نیز باید گفت که ملتی که ۸۰ سال پیش با زور و اجبار از سرزمینشان آواره شدند، بار دیگر اجازه عملی شدن چنین توطئه ای را نخواهد داد و امروز با اراده و صلابتی بیشتر در سرزمین خود می ماند.

وی اظهار داشت: اگر قرار است ساختار جمعیتی جایی تغییر کند، این اقدام فقط با آزادسازی و بازگشت به روستاها و شهرهایی که از سال ۱۹۴۸ تاکنون اشغال شده و با بیرون ریختن صهیونیست ها از سرزمین فلسطین انجام می شود.

این عضو ارشد جنبش مجاهدین فلسطین تصریح کرد: عملی نشدن اهداف رژیم صهیونیستی شکستی دیگر را به شکست اطلاعاتی و نظامی آن در روز هفتم اکتبر(۱۵ مهرماه) افزود و دشمنی که عادت به کشتار غیرنظامیان دارد، در میدان نبرد واقعی در برابر رزمندگان شکست خورد، همانطور که در لبنان و در همه نبردهای پیشین در غزه شکست خورد.

وی ادامه داد: همه این شکست ها نشانه پوشالی بودن رژیم و ارتشی است که سال ها با نام ارتش «شکست ناپذیر» معرفی می شود.

عزیز گفت: مقاومت با ایمان به خدا و برخورداری از حمایت ملت، امروز با تجربه و قدرت بیشتر به مدیریت میدان نبرد می پردازد و با قدرت بیشتر به این مسیر برای به شکست کشاندن توطئه ها، نقشه ها و اهداف اعلام شده و اعلام نشده دشمن ادامه می دهد.

مقاومت ضربات دردناکی را به دشمن وارد می کند

عزیز تصریح کرد: دشمن صهیونیستی برای خسته کردن مقاومت و ناراضی کردن طرفداران و تحریک آن ها، بر طولانی کردن نبرد حساب بازکرده ولی ما اعلام می کنیم که تروریسم صهیونیستی به مقاومت، اراده و قدرتی بیشتر برای بیرون ریختن اشغالگران از خاک فلسطین می دهد.

وی افزود: مقاومت در همه جبهه ها در حال وارد کردن ضربات دردناکی به دشمن است و دشمن در مناطقی که ادعای تسلط بر آن را دارد، با کمین ها، انفجارها، نبردهای سخت و شلیک موشک و راکت روبه رو است و خسارت های سنگینی متحمل شده و این درگیری ها ادامه دارد.

این عضو ارشد جنبش مجاهدین فلسطین اضافه کرد: برغم شدت درگیری ها و سیاست زمین سوخته اجرا شده توسط صهیونیست های مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان آن، مقاومت در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: آماده هستیم با هر بهایی به این نبرد ادامه دهیم و دشمن متجاوزی که همواره عادت به جنگ های چند روزه داشته است، نمی تواند سرنوشت جنگ بلند مدت را تعیین کند و تنها موفق به کشتار زنان و کودکان بی گناه می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha