کشف ۲۰ قبضه سلاح غیرمجاز در شهربابک/ سه متهم دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهربابک از کشف ۲۰ قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، افشین طبخی روز چهارشنبه افزود: حسب گزارش ماموران پلیس اطلاعات شهرستان شهربابک مبنی بر ورود مقادیر قابل توجه‌ای سلاح و مهمات غیرمجاز توسط قاچاقچیان از سمت غرب کشور به قصد توزیع در این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و هماهنگی های قضایی یک نفر از عاملان و حاملان اصلی سلاح های قاچاق در محل اختفای خود در شهرستان شهربابک شناسایی و دستگیر شد و تعداد ۲۰ قبضه سلاح شامل ۱۰ قبضه وینچستر و ۱۰ قبضه سلاح شکاری تک لول نیز کشف و ضبط شد.

دادستان شهربابک تصریح کرد: طی یک عملیات منسجم و با همکاری عوامل پاوا انتظامی استان کرمان، ۲ متهم دیگر نیز در یکی از شهرستان های مجاور شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام قضایی بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با قاچاقچیان سلاح تاکید کرد و گفت: برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شده و در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در حال رسیدگی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha