۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبر: 85351715
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشف و توقیف محموله بزرگ مشروبات الکلی در شهرستان دهلران

ایلام - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران از کشف و توقیف محموله بزرگ قاچاق با بیش از۱۹۷۰ قوطی مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.

هنام تیر افکن" روز جمعه د در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با هوشیاری پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی یک خودروی کامیون باری که در حال انتقال‌ این مشروبات به داخل استان ایلام بود، شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: این محموله از طریق یکی از استان های همجوار وارد حوزه استحفاظی شهرستان دهلران شده بود که با هوشیاری پلیس بار مشروبات الکلی توقیف و یک نفر در این راستا بازداشت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران ضمن قدردانی از رئیس دادگاه عمومی بخش های موسیان و دشت عباس در خصوص این محموله قاچاق گفت: متهم دستگیر شده و تحقیقات در این راستا در جریان است.

تیر افکن ضمن هشدار به تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، تاکید کرد: امنیت شهروندان از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی و دادستانی است و در این امر با متخلفین با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از هوشیاری پلیس اطلاعات و امنیت و تلاش شبانه روزی فرماندهی انتظامی شهرستان دهلران در راستای ارتقای امنیت اجتماعی قدردانی می شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha