آخرین وضعیت سلامتی دختران حادثه‌دیده فوتبالیست/ بی‌خبری طاهرخانی از فوت ملیکا

تهران- ایرنا- نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت سلامتی هم تیمی‌های ملیکا محمدی پس از سانحه تصادف را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، در سانحه رانندگی و واژگونی خودرو تیبا در ورودی شهر بم (دوراهی باغچمک)، ملیکا محمدی جان خود را از دست داد و زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی مصدوم شدند.

این حادثه بامداد روز یکشنبه سوم دی در پنج کیلومتری شهر بم رخ داد. ملیکا محمدی ۲۳ ساله هافبک تیم فوتبال خاتون بم و عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در این حادثه جان باخت.

مریم منظمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی در سانحه تصادف، اظهار داشت: در این سانحه با تشخیص اولیه پزشک زهرا خواجوی دچار شکستگی لگن، یکی از مهره‌های کمر و مچ دست شده بود. با تشخیص پزشک متخصص بم بهناز طاهرخانی نیز دچار خونریزی مغزی، شکستگی استخوان کتف و یک مهره گردن شده بود.

وی افزود: در آن زمان تشخیص داده شد که این دو بازیکن نیازی به عمل جراحی ندارند و به مرور زمان بهبود می‌یابند. برای بهناز یک گردنبند گذاشتند و دستش را فیکس کردند و با استراحت و دارو آسیب‌دیدگی وی برطرف می‌شود. سیدالحسینی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در همان روزهای اول که در بم بودم با دکترهای این شهر هم نظر بود و ما از نظر تشخیص جراحت مشکلی نداشتیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خواجوی هم از بیمارستان مرخص شده و او را به تهران آوردیم و چند روز زیر نظر فدراسیون به او اسکان دادیم. از سوی کمیته پزشکی، دکتر رازی او را معاینه کرد و تشخیص داد که خواجوی با استراحت و فیزیوتراپی خوب می‌شود.

وی ادامه داد: خواجوی در همدان شهر خودش فزیوتراپی انجام می‌دهد و چند روز گذشته با او صحبت کردم و از اوضاعش پرسیدم و گفت که در حال انجام فیزیوتراپی است و حالش و زخم‌های کمرش خیلی بهتر شده است و از نظر روحی هم خوب بود. بهناز هم پس از چند روز ار مرخص شدن خواجوی، مرخص شد و پزشک تاکید کرد که حتما به منزل برود. او نیاز به مراقبت‌های بعدی نداشت و الان در قزوین زیر نظر خانواده است.

منظمی گفت: دیروز با بهناز صحبت کردم. هر چند هنوز گوشی همراهش را به او ندادند و در جریان درگذشت ملیکا محمدی نیست. روحیه بهناز خوب بود و بدن آماده‌ای داشت. دوست داشتم به او سر بزنم اما همه ترجیح دادیم تا تلفنی احوال او را بپرسیم. باید روانشناس تشخیص دهد که چه زمانی او را از مرگ ملیکا باخبر کنیم. شرایط این دو ملی‌پوش رو به بهبودی است و با گذشت زمان هم بهتر می‌شوند و مجدد به زندگی ورزشی بازمی‌گردند. باید از زحمات سیدالحسینی و فهیمی پور رئیس دپارتمان پزشکی و هیات فوتبال استان قزوین در این مدت تشکر کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha