۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷
کد خبر: 85349077
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساوه کشف شد

۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷
کد خبر: 85349077
۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساوه کشف شد

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران انتظامی ساوه در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

به گزارش ایرنا، سردار هادی رفیعی کیا عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه روند مقابله با پدیده قاچاق کالا و برخورد قاطع با خودروهای قاچاق بر ، مأموران انتظامی شهرستان ساوه با انجام اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل کالای قاچاق در حال تردد در یکی از جاده های این شهرستان را شناسایی و بعد از هماهنگی با مرجع قضائی، آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس توقیف این خودروی قاچاق بر در بازرسی از ان مقادیر زیادی کابل مسی، ساعت های نجومی و فیوز های صنعتی خارجی و قاچاق، کشف شد.

رفیعی کیا اضافه کرد: ارزش کالاهای مکشوفه ۲۰ میلیارد ریال برآورد و یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.

وی یادآورد شد: همچنین در یک عملیاتی جداگانه یک دستگاه خودروی وانت آریسان و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق شناسایی شد و ماموران در بازرسی از این خودروهای توقیفی ۷۳۰ ثوب لباس، ۳۸ دستگاه سرخ کن و ۲۷۶ عدد لیوان تزیینی فاقد مدارک معتبر گمرکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی افزود: این کالاها نیز به ارزش سه میلیارد ریال بوده که در این عملیات سه نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha