مشکلات شهرک‌های صنعتی اصفهان با تعامل فرمانداران قابل حل است

اصفهان- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: بسیاری از مشکلات شهرک‌ها از طریق تعامل با فرمانداران و بدون نیاز به مراجعه به مرکز استان، قابل پیگیری و حل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول سواری روز سه‌شنبه در گردهمایی رییسان هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اصفهان افزود: تعامل با فرمانداران ضروریست و باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: تعامل، بیشترین کاربرد را در پایدار کردن شرایط شهرک‌ها دارد زیرا آنها باید بصورت مستقل روی پای خود بایستند و مانند یک شهر اداره شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان تاکید کرد: مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باید تعامل خوبی با ذینفعان و مجموعه‌های مرتبط خویش نیز داشته باشند و مسائل خود را حل کنند.

وی اضافه کرد: همه ما باید با کمک یکدیگر برای حفظ این سرمایه‌ها و تقویت کمی و کیفی آنها تلاش کنیم .

سواری با اشاره به اینکه رعایت حق و حقوق مردم باید در اولویت قرار گیرد تا کارها با شتاب بیشتری انجام شود، تصریح کرد: در صورت تخلف و ایجاد آلایندگی توسط یک واحد صنعتی، همه واحدهای صنعتی زیر سووال می‌روند.

وی بیان کرد: توجه به مجاوران، همسایگان منطقه باید در نظر گرفته شود و حق و حقوق مردم نباید با یک واحد صنعتی معامله شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان توسط دولت در ۴۰ سال گذشته در زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان سرمایه‌گذاری و چندین برابر این رقم نیز توسط خود صنعتگران هزینه شده است.

سواری افزود: این میزان سرمایه گذاری‌ها، جز تجهیزات، سوله‌ها، ماشین‌آلات و تاسیسات واحدهای صنعتی است که توسط سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها ایجاد شده است.

به گفته وی، مزیت‌ شهرک‌های صنعتی برای اقتصاد کشور قابل شمارش نیست و امروز به برکت نظام اسلامی، امکان سرمایه‌گذاری در آنها فراهم شده است.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در ۴۰ ساله گذشته در شهرک‌های صنعتی کشور و استان توسط صنعتگران و اعضای هیات مدیره رقم خورده است و امروز این شهرک‌ها در وضعیت خوبی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اظهار داشت: هنوز صنعتگران زیادی امید و تمایل به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی دارند و بدنبال گرفتن زمین در این مکان‌ها هستند .

مشکلات شهرک‌های صنعتی اصفهان با تعامل فرمانداران قابل حل است

به گزارش ایرنا، گردهمایی رییسان هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

در این جلسه، تعدادی از نمایندگان و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشکلات خود از جمله بودجه شرکت‌ها، پرداخت نشدن حق شارژ توسط واحدهای خلع ید شده، ضرورت تغییر در بعضی از بندهای اساسنامه شرکت‌های خدماتی و تشکیل شرکت پشتیبانی شرکت‌های خدماتی مانند سازمان همیاری شهرداری ها را مطرح کردند.

۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک عملیاتی شده و در حال واگذاری است.

تاکنون ۵۰ درصد از شهرک‌های این استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند.
هم‌اینک بیش از ۱۷۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال استان اصفهان مشغول کار هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha