۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85345542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام انزجار دانش‌آموزان خوزستانی از حمله تروریستی کرمان

اهواز- ایرنا - دانش‌آموزان خوزستانی در آیینی حمله تروریستی گلزار شهدای استان کرمان را که منجر به کشته شدن تعدادی از هم‌وطنان و به ویژه دانش‌آموزان شده بود را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، دانش آموزان خوزستانی در این آیین ضمن اعلام انزجار و محکوم کردن حمله تروریستی دشمنان ملت بزرگ ایران در گلزار شهدای کرمان، خواستار گرفتن انتقام از مسببان این حادثه هولناک شدند.

در این مراسم دانش‌آموزان ضمن اعلام همبستگی با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی، بر ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نسل آینده تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، دانش‌آموزان در این آیین بیانیه‌ای در خصوص پیروی از خط امام (ره)، دستورات مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه دادند.

در این بیانیه دانش‌آموزان خوزستانی اعلام کردند که شهادت تعدادی دانش‌آموز در این حادثه نشان دهنده حضور همیشگی این قشر از جامعه در خط مقدم انقلاب اسلامی است.

این آیین به صورت نمادین در دبیرستان متوسطه اول شاهد بشارت ناحیه سه اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر (چهارشنبه ۱۳ دی) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن ۹۰ نفر شهید و ۲۸۴ نفر نیز مجروح شدند. انفجار نخست در ۷۰۰ متری مرقد شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مرقد و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده و معاون امنیتی استاندار کرمان تروریستی بودن انفجارها را تایید کرده است.

اعلام انزجار دانش‌آموزان خوزستانی از حمله تروریستی کرمان

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha