خروش خراسان‌شمالی برای محکومیت حادثه تروریستی کرمان 

بجنورد-ایرنا- مردم ولایتمدار خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و نفرت خود را از تمامی توطئه گران عالم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم دیار فرهنگ ها در راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان، انزجار و بیزاری خود را از عوامل تروریستی فریاد زدند و خواستار انتقام از کشتار بی رحمانه مردم بی گناه شدند.

نمازگزاران جمعه در شهر بجنورد هم پس از اقامه نماز، در صفوف به هم پیوسته یکصدا و منسجم مظلومیت زائران شهید سلیمانی را فریاد زده و اعلام کردند که این خون هایی که ریخته شده، سبب پایداری ملت ایران در برابر توطئه گران عالم خواهد شد.

مردم مرکز خراسان شمالی با سردادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" اعلام کردند که در پشتیبانی از آرمان های اسلام و انقلاب استوار بوده و در برابر ظالم و دشمنان ایستادگی می کنند.

آنها اعلام کردند که شهادت ده ها تن از هموطنان و زائران حاج قاسم نشانه ترس از روحیه استکبار ستیزی و بصیرت افزایی سردار دل ها دارد و مردم آگاه و هوشیار ایران همواره دل در گرو آرمان های نظام داشته و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

یکی از شهروندان در این باره گفت: آنچه قاسم سلیمانی را سردار دلها کرد، خلوص او بود، این امر محبوبیت ایشان را در میان مردم بیشتر کرد.

محمد رستمی اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان نشان داد که دشمن نه تنها از شهید سلیمانی بلکه از زائرانش نیز می ترسد.

وی افزود: حادثه کرمان دل مردم را به درد آورد و امروز همه آمده ایم که بگوییم کشتار انسان های بی گناه را محکوم کرده و خواستار انتقام هستیم.

یکی دیگر از نمازگزاران جمعه هم با بیان اینکه حادثه تروریستی در کرمان نشانه ناامیدی دشمنان است، گفت: توطئه های دشمن همواره وجود داشت و از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد این توطئه ها بودیم اما حضور مردم گویای هوشیاری و بصیرت این ملت است.

زهرا لنگری تصریح کرد: این حضور و در صحنه بودن تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

خروش خراسان‌شمالی علیه حادثه تروریستی کرمان 

راهپیمایی در شهر بجنورد از محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد تا میدان بازرگانی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ساعاتی پس از وقوع حادثه تروریستی کرمان مردم خراسان شمالی به این حادثه ناگوار واکنش نشان دادند و همدردی خود را با مردمان دیار سردار دل ها اعلام کردند.

علمای اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان این جنایت شدند و دانشجویان این خطه هم با تجمعی خودجوش نفرت و انزجار خود را از از این حادثه تروریستی و اسراییل غاصب اعلام کردند.

جمعی از هنرمندان و خبرنگاران نیز با تجمع در مزار شهید گمنام اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی همدردی خود را با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان ابزار کردند.

شامگاه پنجشنبه نیز مردم ولایتمدار بجنورد در میدان شهید این شهر از بزرگ و کوچک، زن و مرد، کودک و نوجوان آمدند تا بار دیگر انزجار خود را از عاملان این حادثه جنایتکارانه اعلام و همدردی شان را با خانواده های شهدا و مجروحان این حادثه اعلام کنند.

عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ده ها نفر از هموطنان شهید و ۲۸۴ نفر هم مجروح شدند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha