۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85342261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تربیت  اصولی نسل ها رکن اثرگذار در مسیر تمدن نوین اسلامی

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج، تربیت اصولی نسل ها را رکن مهم و تاثیرگذار در مسیرتمدن نوین اسلامی دانست و گفت: مادران و بانوان جامعه اسلامی در تحقق این امر نقش بسزایی برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله " سید محمد مهدی حسینی همدانی " روز چهارشنبه در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان البرز با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: برهمین اساس دشمنان تلاش می کنند از طریق مختلف تفکر دختران و بانوان جامعه اسلامی را تحت تاثیر تبلیغات خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز اضافه کرد: زن از دیدگاه اسلام دارای جایگاه خاصی است اما مهمترین نقش همان نقش مادری یعنی تربیت فرزند است .

امام جمعه کرج یاد آورشد: بانوان تاثیرگذار باید روی این مساله حساس باشند و در نشست با دختران این نقش مهم را گوشزد کنند .

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی بیان کرد: این شهید والامقام و سایر شهدای راه حق در سایه مادرانی تربیت شدند که با الگوبرداری از صدیقه طاهره (س) توانستند گام های موثری را در راه حفظ اسلام بردارند.

تربیت  اصولی نسل ها رکن اثرگذار در مسیر تمدن نوین اسلامی

دشمنان برای انتخابات پیش رو نقشه ها دارند

نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای کاهش حضور حداکثری مردم طراحی دارند و در این دوره از انتخابات باید با حضور حماسی مردم برگ زرین دیگری رقم زده شود .

وی تاکید کرد: به طور قطع بانوان با این حضور پرشور همچون گذشته برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد و با انتخاب افراد اصلح نقش اجتماعی خود را ایفا می کنند .

امام جمعه کرج یادآورشد: یکی از برنامه های محوری نظام استکباری در دنیای امروز کودک کشی و ترویج ولنگاری است و برای جنگ و فساد در تلاش است .

وی تاکید کرد: در این شرایط که با هجمه های بسیاری از سوی دشمنان مواجه هستیم برگشت به فرهنگ اصیل اهل بیت (ع) تنها راه نجات است .

تربیت  اصولی نسل ها رکن اثرگذار در مسیر تمدن نوین اسلامی

زن در الگوی سوم انقلاب اسلامی نقش آفرین است
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز در کنگره ملی بانوان تاثیرگذارگفت: بانوان در الگوی سوم انقلاب اسلامی نقش آفرین هستند همچنان که در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ایفای نقش داشتند.
" معصومه آقایی" افزود: زن در الگوی شرق منفعل است و حضوری در تعامل اجتماعی ندارد ، در الگوی غرب زنان به عنوان ابزار و کالا محسوب می شوند.
وی بیان کرد: در الگوی سوم زن مسلمان هویت خود را پیدا کر د چراکه در آن زن علاوه بر نقش مادری و همسر داری کنشگر اجتماعی نیز به شمار می رود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز افزود: اگر الگوی سوم زن در جامعه پیاده شود، زن و مرد می‌توانند با حضور بر اساس شایستگی‌های خود در جایگاه‌های مختلف، کشور را در مسیر توسعه یاری دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha