۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85337991
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

"جاده سلامت" خرم آباد آسفالت شد

۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85337991
"جاده سلامت" خرم آباد آسفالت شد

خرم آباد - ایرنا - معاون عمرانی شهرداری خرم آباد گفت: عملیات آسفالت جاده سلامت خرم آباد با پایان یافتن عملیات زیرسازی این جاده انجام گرفت.

فرشید فلاحی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جاده سلامت در بستر اصلی خرم کنار و دیواره ساحلی این مسیر با هدف انجام فعالیت های ورزشی جوانان و انجام پیاده روی جهت سالمندان و بانوان ایجاد شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات زیرسازی و بهسازی جاده سلامت افزود: تکمیل و اجرایی شدن این جاده یکی از مهمترین مطالبات شهروندان خرم آبادی بود.

معاون شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه شهرداری خرم آباد در ساخت این جاده از مصالح و امکانات و تجهیزات داخلی استفاده کرده است، تاکید کرد: یکی از مشکلات برای اجرایی کردن عملیات آسفالت این جاده انجام عملیات های حفاری شرکت آب و فاضلاب بود که آسفالت این مسیر را زمان بر کرد.

"جاده سلامت" خرم آباد آسفالت شد

فلاحی نژاد یکی دیگر از مشکلات پیش روی آسفالت جاده سلامت را نداشتن دستگاه فینیشر (نوعی دستگاه‌ راهسازی که با دریافت آسفالت و بتن و موادی از این قبیل از کامیون‌های حمل آسفالت و بتن، آنرا با ضخامت و طول و عرضی تعریف شده توسط اپراتور بر روی سطحی تعریف شده که عموماً این سطوح کف جاده‌ ها و پارکینگ هاست، پهن می‌کند که بطور معمول بعد از اتمام کار فینیشر، غلتک این مواد را به وسیله کوبیدن سفت و محکم می‌کند) برای شهرداری منطقه ۲ عنوان کرد و افزود: متاسفانه شهرداری منطقه ۲ خرم آباد دستگاه فینیشر ندارد و جهت انجام آسفالت مجبور به گرفتن این دستگاه از شهرداری منطقه یک می شود ، خرید این دستگاه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تا در این زمینه خودکفا و انجام عملیات های آسفالت در این شهرداری شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی اضافه کرد: این جاده حدود یک هزار و ۵۰۰ متر طول دارد و با پایان یافتن عملیات آسفالت مسیر، ادامه آن از زیر منطقه فلک الدین به سمت جهادگران نیز انجام خواهد شد تا جاده سلامت مناسب تری تحویل شهروندان شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha