زاکانی: بسترها برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه مهیا است

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار تهران با بیان اینکه همه بسترها برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه مهیا شده است، از آمادگی مدیریت شهری با تمام ظرفیت برای کمک به برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا زاکانی روز شنبه در گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران که همرمان با سالروز حماسه ۹ دی، در برج میلاد، برگزار شد، افزود: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با رهبری و امامت است؛ سال ۸۸ برای اولین بار شرایطی اتفاق افتاد که به انتخابات ربط داشت و مردم را به این بهانه روبروی هم قرار دادند اما در نهایت، با بصیرت مردم شکست خوردند و ناکام ماندند.

شهردار تهران افزود: گرچه هشت ماه کشور درگیر آن اتفاقات ناخوشایند بود اما ۹ دی پایانی بر این فتنه بود.

زاکانی ادامه داد: سال ۹۸ به بهانه اقتصادی و سال پیش نیز به بهانه ای بی مورد، بهایی سنگین به کشور تحمیل شد و هنوز کشور در این مورد در رنج است.

وی افزود: هر چیزی ممکن است، بهانه عده ای برای فتنه انگیزی قرار بگیرد اما بصیرت و آگاهی و در صحنه بودن آن چیزی است که نیاز دیروز،امروز و فردا است.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفند ماه، گفت: ۱۰۰ هزار خدمتگزار در شهر تهران برای اجرا و نظارت بر انتخابات زحمت می کشند و رهبری معظم انقلاب نیز بر رقابت، صحت، سلامت و امنیت تاکید دارند و جمع حاضر بر این چهار موضوع دخیل هستند.

وی افزود: جمع حاضر در این گردهمایی باید مشارکت مردم را برانگیزند اما در عین حال باید زمینه اطمینان از رای مردم را هم فراهم کنند؛ مردم به اتکای تلاش شما پای صندوق های رای می آیند. رقابت یک امر قهری بین افراد و گروه ها است اما دستگاه نظارتی ما امین بوده و دقت دارد بنابراین بسترها برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه مهیا است.

زاکانی گفت: حضور شما ۱۰۰ هزار نفر، تضمین سلامت و مشارکت از قبل و بعد انتخابات است و این افتخار نظام است که انتخابات متعددی را طی چهل سال و اندی برگزار کرده است.

وی یاداور شد: ما هم در شهر تهران در خدمت شما براساس این چهار سیاست ابلاغی هستیم و در خدمت مسئولان اجرایی و نظارت برای انتخابات خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha