۲۰۰ میلیارد ریال برای  ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

گچساران_ایرنا_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از محل متمم سفر ریاست جمهور برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام استان در نظر گرفته شد.

سید علی احمد زاده روز جمعه در آیین غبار روبی گلزار شهدای گمنام باشت افزود: این میزان اعتبار برای رفع مشکلات و زیر ساخت های گلزار شهدای استان در نظر گرفته شد.
وی بیان کرد: از این میزان اعتبار ۴۰ میلیارد ریال برای گلزار شهدای گمنام باشت در نظر گرفته شده است.
احمد زاده تصریح کرد: ۱۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبارت تاکنون در بخش های مختلف هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ساماندهی گزار شهدا از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم است ابراز کرد: در گلزار شهدای گمنام باشت اقدامات مهمی از جمله ساماندهی اطراف گزارش شهدا و مجهز آن به سیستم گرمایشی انجام خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی گلزار شهدای گمنام باشت در اولویت کاری متولیان امر قرار گیرد.

۲۰۰ میلیارد ریال برای  ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت


وی با بیان اینکه اعتباراتی مناسبی در سفر رییس‌جمهور به این استان در بخش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در نظر گرفته شده است گفت: بخشی از این اعتبارات تخصیص پیدا کرده که به منظور ساماندهی گلزار شهدای استان از جمله شهر باشت مورد استفاده قرار خواهد.
احمد زاده با بیان اینکه همه ما در قبال شهدا تکالیفی بر عهده داریم گفت: امروز برای بدست آوردن مقام شهدا، حفظ راه و رسم و کردار شهدا کمتر از خود شهید نیست و این نقطه امیدی است که خداوند ما را هم در مسیر شهدا قرار دهد.
وی امنیت امروز کشور را حاصل فداکاری و جانفشانی شهدا دانست و گفت: شهیدان جان ارزشمند خود را در راستای حفظ امنیت و سربلندی کشور فدا کردند و بر گردن همه ملت ایران و نظام اسلامی حق بزرگی دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha